總網頁檢視次數

網誌封存

2021年5月14日星期五

別浪費光陰 ~ 歷史的重要

 







Gold weekly chart






江恩既技巧 , 其實並不複雜 , 只要從歷史找出重要轉接 , 便能從歷史定義出 [ 將來 ] 走勢

上圖係黃金幾百年來走勢圖 , 從歷史底頂就能計算未來走勢 , 絕對唔困難 , 三分鐘攪定 !  

 2021 年九月有個重要轉接點 , 大家睇睇 [ 知情人仕 ] 點樣 [ 利用 ] 該個時間點畫線同做定野 ......reverse engineering !!!

好多人故弄玄虛 , 誇張了江恩技巧之艱深 , 更吹捧了佢自己什麼 [ 獨特 ] 見解 ,  令我啼笑皆非

坦白講 , 若果你真係咁獨特 , 就唔使成日將江恩個名加在自己身上 , 更加唔使改到個名同 Yam group 一樣 ....乜 Q XXX  research 啦 ....

算把啦廢物 , 連道指前幾日咁重要既頂都計 / 摸唔到 , 江乜恩呀 ....浪費光陰就真

當你對歷史越熟 , 你就越容易了解萬事萬物既走向 , 街邊既 KOL 視頻幫唔到你架 , 大部份都係無謂野作野 , 睇呢做乜呢 

歷史係已經發生左既 [ 真實 ]  , 絕對值得尊重同參考 !

Happy weekend 




Yam   : ) 



BTW  講聲唔好意思 , 收到唔少新舊 blog 友 / 學生 / 朋友來信問我會唔會出視頻 , 課程 ......考慮中 , 要有一個比較大既地方先可以 4 人一枱痴痴呆呆上堂 , 而視頻則因我唔慣玩裸聊 , 自已對住自己講野 / 玩野 ,  考慮下先啦  






6 則留言:

  1. 唔買金, 買銀得唔得, 我鍾意銀多啲.

    回覆刪除
  2. 我接觸江恩野幾年, 時得時唔得, 有時有頭緒以為得, 之後試多幾次又唔得, 不停咁循環, 我老婆朋友又唔明, 覺得我非主流, 不務正業, 思覺失調.

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾年都好架啦 , 好多人幾野就放低了 , 學江恩 loop 來 loop 去係正常 , 因為知識太廣泛 , 而泛泛都中得 , 西晒唔得既野 , 就 OK 了 , 再唔係...學 Bill gates 換左個老婆 ...hhahhaahha

      刪除
  3. 你都冇提,曾預早講BTC到USD 62500 會跌

    回覆刪除
    回覆
    1. shu....我唔想好似周老發同牛華咁 , 俾人搵支鎗指住我要脅幫佢搵錢.....上次 Bitcoin 係因為吃左賴尿牛演 , 精神爽利 , 所以先睇到嗟....

      刪除