總網頁檢視次數

網誌封存

2021年4月25日星期日

[ 江恩 ] expert ~ Michael S Jenkins

 










http://www.stockcyclesforecast.com/


在我學習江恩知識途中 , 其實有好多個名師我都涉獵過 .....大部分都是外國人 , 佢地既書籍 , 教材 , 我都買了唔少 , 應該講係好多 .........................................................................

能令我在江恩技巧操作中 [ 開竅 ] 的 , Michael 係當中重要的一個 , 如果你已經識佢 , 可能都見到我 blog 裡面 , 幾重佢既影子 

我曾經通過 Earlthorn Teresa , 考慮請佢來香港攪 workshop , 但計算過成本後 , 應該要蝕 , 所以放棄左呢個念頭 , 單係佢同佢太太兩張頭等機票 , 由 NY 來港已是二十萬 ..... 我諗香港亦無咁多有心人真係對 trading 咁 serious  ......

其實 , 單係佢既著作 , 已經唔多唔少可以令你 [ 開竅 ] , 打開了香港班 [ 狹窄 ] trader 既空間了 

有興趣既 , 可以自己買佢既著作同 video 睇 ......好過浪費金錢去報香港既江恩棍班 

我保證佢既 [ 性價比 ] 一定高過香港任何一個開班既財經財棍垃圾 




Yam  








沒有留言:

發佈留言