總網頁檢視次數

網誌封存

2021年4月30日星期五

HSI cash ~ Confluence zone

 





HSI cash index daily chart













16 則留言:

  1. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我連聽都未聽過佢...對即市股票炒作既 , 只有少數人可贏錢 , 樹率低過期指 , 因為細既庄家股炒親都係先贏後輸既 , 如果有大股贏就可以參考下 , 幾百元入 group 可以試下 , 多既 ...你自己決定啦 ....BTW ....我咁多年都唔炒股票 , 只券指數 , 你估我真係唔懂咩 ? 不公平 / 背後因素好重

      刪除
    2. 做老千既 , 假假地都寫翻本書啦 , 散戶一見到書就會信 , 跟住輸足一世架啦

      刪除
    3. 因為佢話用“大利是機”睇盤,可以睇到莊家行為同規律(搭棚,拆棚之類...),加上嚴守止損,幾十秒至一分鐘交易,我本人未試過睇報價機,所以唔太明過中操作,比較無知。

      刪除
    4. 證券行朝朝早開市前都有好多 number 流出 , 當然 , 有贏有輸 , 但都係搏有人信入局既玩意 , 都係果句 , 識贏股票既 , 仲咁毒突 , 應該收埋自己贏了 , 因為股票唔同指數 , 有 [ 貨源歸邊 ] 呢樣野 ....指數都有 , 不過好難歸晒一邊 , 有空間你走 , 細價股票有時無價又無位走 ....
      都係果句 , 幾百入 group 試下先 , 贏夠咪再俾學費學囉.....

      刪除
    5. 千祁唔好重注落細價股 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      刪除
    6. 網誌管理員已經移除這則留言。

      刪除
    7. 師主 , 自作還自受 , 咁你咪當輸左佢 , 去啦 .....唔係你唔甘心既

      刪除
    8. 坦白講 , 我地年青時 , 都係咁.....哈哈 ...因為自己以為睇得清 .....你試下自己落場炒細期 , 七千幾可以輸 700 點 , 攞唔小經驗了 , Dow 微指可以輸 1500 點了 , 仲係真實自己經驗呢

      刪除
    9. 睇人 trade 同自己 trade 攞經驗 , 你自己決定啦 , 唔好太多考慮了 ....此刧你一定要 [ 受 ] 了

      刪除
  2. 上面阻力重重,加埋今日咁跌法,都係唔好睇咁高

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁再開多 d Call parity la ...唔係同你拗 , 係 parity 問題 , 如果真勁淡 , 一跌一千點 , 賺得仲多 .....星期五 good 水 , 例行公事呢 ...我當 retest break out ...

      刪除
    2. 唔好跟呀 , 我真係可能錯架......我賭 calculated risk

      刪除
  3. 路人甲, 多嘴講句: 今日黑期結算, 未必作得準。

    回覆刪除
  4. 基於唔想累人 , 我地會刪除唔知好壞既 link ...

    回覆刪除