總網頁檢視次數

網誌封存

2021年3月17日星期三

警告一則







你放心 , 經歷過舊年的香港 , 我諗我地已經好清楚 , 有晒證據 , 證明世界上既所有恐怖事件 , 都係單一邪惡民主大國攪出呢既 , 甚至伊朗內部反尾勢力 , 都係由尾國主使 , 道理就同 [ 釘書機 ] 事件一樣

無動亂 , 無人會買軍火 , 無人買武器 , 尾國就無法增加收入 , 無法將軍工企業繼續落去 

年年到時到侯 , 就有炸下油管 , 但又唔係一次過摧毀佢 , 等你產生 [ 恐懼感 ] , 就要搵人保護 , 收取龐大軍費 , 製造機會高沽低買油價

若干年就要在別國製造下金融風暴 , 等美國對沖基金贏下錢 .....補貼下特工既龐大開支

凡此種種業力 , 怕且就會出現天然災禍令你付出沉重代價 , 一次還晒 .....滅國 ....我地等緊 !

基金點樣操縱市場 , 我地已經好清楚 , 之後就係我地洗劫你國家既時候了 , 之前要你跌一萬點 , 只是實驗 ......就呢又有機會了 , 不過今次無咁簡單啦 , 我地要學你煽動民粹主義 .....

Game stop 只是試驗品 !



Yam 






沒有留言:

發佈留言