總網頁檢視次數

網誌封存

2021年3月24日星期三

[ 專注 ] 帶來 [ 從容 ]

 







https://yamgroup2013.blogspot.com/2021/03/alarm.html


我從來不講其他什麼經濟數據 ...國家貨幣政策 ...利息走勢 ...原因得一個 ~ 我唔識.......去衡量 !   .....雖然我都屬於錢層經濟農務系出身.... 

從來無一個 model 可以將出便既磚家 / 老千講既種種因素綜合分析後得出股市會跌幾多 / 升幾多 , 有既話都唔會 work , 呢個係多年外匯交易裡帶俾我寶貴既經驗 , 講多次 ~ 寶貴經驗 !

監測市場走勢 , 唯一途徑 ~ 就是睇住支 bar ....不需 [ 預知 ]  , 有時預知亦可能不會發生 !!  等於唔知

由 macro 到 micro ,  昨天上午...市勢已經突破 weekly bar 通道底往下走 , 如果要對沖現貨既基金組合 , 已經要做野了

我就 set 左部機在該價格響 alarm  ( 現在好多平台已可用 whatsapp  /  messenge  通知你 ) ...下午收市後....已經知淡勢會加劇 ....呢 d 都係好容易做既事情 , 更加唔駛乜專家專登造個視頻通知你既多舊魚既事情 

在 Trader world  裡 , 腦筋越簡單 , 做 trade 越容易 .....慳翻多一點個人時間去睇其他 [ 有益 ] 視頻罷

在我來講 , 只睇兩種 ~ 其一是知識性既 , 睇完我一定知會學到我從未接觸過的知識 , 其二 , 是學術性既 , 係我本身想知更深既學術理論 , 當然 , 要係真正行內認同既名師 , 有時都會碰釘子 ! 

你我他...好公平 , 時間...大家都得一世 , 每天都係廿四小時 , 無左就無左 , 要懂珍惜

唔好俾 d 垃圾 九流 KOL 強姦你既時間 ....

小心呀 , 總之就小心啦....不過唔知上定落 .....駛 Q 你講咩 , 支 bar 通知左我啦 .....免費架 




Yam 







 

沒有留言:

發佈留言