總網頁檢視次數

網誌封存

2021年2月23日星期二

上午即市分鐘轉勢預測結果 ~ Same as Gann's forecast 100 years ago ( 轉勢時間 + / - 1 分鐘內 )

 






早上市況跟隨我昨晚預測 , 以 13 / 21 /  34 /  55  Standard Fibo 分鐘波動 , 半天 8 個轉勢 , 全日 16 個 , 同 Gann 當年一樣

圖中紅色軟件  Phimatrix Grid  時間參數設定為  13 / 21 / 34 / 55  分鐘 作 reference 

呢 d 先係原汁原味江恩野呀 , 唔係乜野節氣....一個月四五個轉勢日 , +/- 兩三日果 d 假野 , 我係 + / - 1 分鐘嗟

叫江棍做次睇睇 ..........江恩棍磚家

我唔會學林作咁挑你機既 , 因為你都未入流 , 繼續以語言偽術 + 搬龍門呃下傻仔啦 , 小心收尾果二年啦 

我佩服江恩先生既原因 , 係佢當時無 [ 軟件 ]  扶助之下 , 能造出咁精密既計算 , 同驚人既預測結果 , 實在係創世奇才 , 萬中無一開左天靈蓋既人 / 或外星人 



Yam 








2 則留言:

  1. 回覆
    1. 網上好多人唔知,以為江恩係流既 , 我只係維護番佢既清白 , 還佢一個公道 , 辨識出邊既真假名家嗟 , 我都係跑龍套既小子一個

      刪除