總網頁檢視次數

網誌封存

2021年2月23日星期二

越夜越精彩 ~ 恆指期貨夜期 [ 廢事俾你知 ] Fibonacci 價格比率運用

 



HSIF 1 mins chart night section  22 feb 2021 







今晚 ....我地見到  [ Vertical / Diagonal Fibo ]   Price Level 既 symmetry 運用 

放心吧庄家 , 我唔會在香港市場郁你架.....

熟習 / 確認後 , 我只會在美國市場搵食 , 香港仲係你既主場 , 咁細 , 留番過你操縱啦 

我慣左 [ 拋磚引玉 ] , 引你出招 .... 你明既 !!!



Yam 







4 則留言:

  1. 其實一日做一張大期,識炒一日執一兩百點唔難,網上都有好多人分享埋炒法和工具,我炒咗咁耐都學到嘢,如果平均一日執$15,000,一個月都有$300,000,其他人唔知但我就夠使了,理佢點操控?我自己搵夠就算,雖然之前上嚟見trader工你無請我,但都算見識咗全職炒家係點樣搵食和個標準係乜?其他大行見我學歷連工都無得見,想學下嘢嘅都無機會.

    回覆刪除
    回覆
    1. 一入豪門深似海 , 麻煩晒你地 , 其實事後搵我合作攪擴展既財團 , 出矣反矣 , 大幅削減條件同分成 , 以我既性格 , 攪到我好無引咁離開左了 , 未及時通知你地 , 抱歉 ....金融界合則來不合則去係常事 , 做自己事最舒服 , 鍾意開工 , 唔喜歡既遊玩下 ....

      刪除
    2. 香港市場既問題 , 就係 [塘中無魚] 你要死 .......我地唔想做替死鬼 ....hhhahahha

      刪除
  2. 唔緊要!嚟一嚟都學到嘢,知道呢個行業點樣運作,多謝你俾機會我見下世面,佢唔請我哋係佢損失!如果唔係yam sir吹雞我想嚟學下嘢咁嘅條件佢想請我都難,十幾年前我見倫敦金工唔使搵客有底薪$5000,$300一張佣金我都未同佢做,個做training經理見我分享咗的即市炒法之後私下搵我俾錢我幫佢炒3/7分賑,我見自己本身無炒開金,又問清楚原來係佢自己錢婉拒咗佢,呢個金主真係傻,以為有錢大晒?

    回覆刪除