總網頁檢視次數

網誌封存

2021年2月25日星期四

死士的超級回報 ~ 339 巴仙

 








今天出 post 時間







若果你昨天 , 跟我 post 做左死士 , 買入 300 CALL .....夠膽 / 又夠進取昨晚無平倉的話 , 今早指數價格飄到 303 時 , 300 CALL 可以 325 點成交 ....即係 .....你以 74 點入 , 325 點出 .....回報 339% 

呢個做法對比昨晚平倉回報高出五倍以上 .......差別在那 ? 

第一 , 我地唔肯定今早會否高開及有持續升勢發生 

第二 , 市場可能繼續下滑 , 咁死士就會全軍覆沒 

較合理既做法 , 就係平一半 , 先收回 / 減低持倉成本 , 另一半預左佢變 0 ......咁 , 在無後顧之憂下 , 今早就能做就了 339% 回報 

其實 , 有另一個造法 , 回報超過 1000 %  .....自己諗諗 

懂江恩懂時間轉向 , 只是錦上添花 , 又唔係必需既 , 只要懂得深度市場行為 , 一樣可以左右逢源 , 獲取高回報後果 

在此惡劣既經濟前境來臨前 , 過了限聚令 , 我會親自開一個隱退前最後的 [ 觀音借庫 ] Workshop , 目的....就係要你 [ 能 ] 在各個市場都搵到食 / 恆常收入 ,  共渡未來經濟難關 

Workshop 既名稱係  [ 密密食 , 時時食 , 你精我唔呆 ] ..........儲定錢交學費吧  , 舊 member 優先考慮 , 額滿即止

( 跟據星星不說謊法則 ~ 只有限量與我 harmonic 到既適當人選先可以以較順利方式渡過經濟寒冬 , 此點大家都明 ) 

江恩野 , 唔使太認真 , 庄家野先係戲碼 !  

Stay Tune ....May God bless U all , 無水無電不及無銀慘 




Yam  


p.s  現有空閒時間 , 請先惡補 option 理論 , 上 workshop 時就會事半功倍 , 入木三分了 








2 則留言:

  1. 回覆
    1. 犯罪令放寬少少先啦 , 生命重要過錢 , 有前緣既你一定會到步 , 放心

      刪除