總網頁檢視次數

網誌封存

2020年9月18日星期五

工業科技革命 3.0

 










https://news.mydrivers.com/1/714/714111.htm


早就預言 [ 云計算 ] 是取締電腦  / 手機的步伐 , 只需一個 console 工具將所有運算交俾云做 , 手機 / PC 只是 media 被 downgrade , 當這兩行業再不重要既時候 , 邊個國家經濟會死 , 大家都能預見吧 ! 

聽說 [ 云 ] 已將某幾座山挖空 , 以便埋設 [ 云計算 ] 系統 , 不容易會被破壞 ......

近代來睇 , 我好似從未見到咁多百花齊放的 [ 發明 ] , 在同一時間一齊爆發 , 只有在中國 , 工業 / 科技革命仍在發生中 ...........

未來 ,  睇呢中國 chips 股 , hardisk 股 , 工業軟件股 ......買入是必需吧 !



Yam







4 則留言:

  1. 究竟你對科技既了解度幾深真係一個疑問,雲端唔洗用晶片同其他部件? 你都係慢慢發你個夢啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實...我同 Bill gates 都唔係好知乜叫 [ 電洞車 ] 架

      刪除
    2. 你係得的話,早就用程式炒緊啦,仲用人手?
      如果萬物皆數係真既,咁萬物都可以被虛擬。

      刪除
    3. 如果我係盤房 , 見到你個程式得....你三天內應該唔得了 , 當今世界上有邊個 funds 係用程式炒而 certify 得既....you name it ....
      到最後, 我答你...如果我得既....個 blog 就唔會無人睇啦....我都唔知你日日响度睇乜

      刪除