總網頁檢視次數

網誌封存

2020年8月12日星期三

此世虛幻



















年紀大 , 每天都是等待死亡來臨 , 又或被通知你身邊既人死了 , 兩種都係幾有趣既感覺

早兩天收到老友最後的 Whatsapp , 佢話佢準備死在家中 , 叫我地唔好打 999  騷擾佢 , 佢想 8 小時內無人移動屍身 , 令魂魄可以不致散亂 , 在攤屍式死亡中凝聚 ( 等菩薩 / 天人來接引 )  

呢種福報 , 唔容易有 , 因為大部份人都係病死 , 死前多會送往醫院 , 在醫院走埋最後一程 , 死後唔夠 3 個鐘就要  [ 被 ] 打包 , 因為牀位要留俾下一位 

老友其實就係以前在 blog 講過果位懂得將易經同統計運用到出神入化 , 懂得以 200 佰元贏  20 萬波既奇人 , 得到癌病後 , certify 第四期 , 破埋香港記錄 , 第四期通常年半內玩完 , 佢玩左兩年半 !!!

我倆都是同一密乘行者 , 誦既都是同一真言 , 震盪的法則也是一樣 , 佢走既當晚 , 神識來過我家中 , 成個真言跟住佢發光咁飄入家中 , 同我上次在 [ 華首門 ] 見既菩薩海會一樣咁燦爛 , 我諗佢都係來話俾我知佢有幾開心地解脫吧

經過幾十年既修行氛圍 , 睇過生死書 , 都明白死前剎那間既狀態 , 係最重要既 .......所以 , 我地會選擇一個人住 , 我諗大家現在都能明我講乜了 

修行既成世功力 , 就係用在走之前一剎那 , 其他野 , 跟本唔重要 , 把唔把握到.......是 [ 定力 ]  決定你投生去邊 !!!

當我見到成篇真言飄入家中 , 我就戥老友非常開心 , 第一 , 知道 ~ 個咒夠強 , 帶到佢走 , 仲有 , 個咒我可以修到死了 ........我都走得 !

俾多少貼士你地 ~ 大白傘蓋胎藏咒


別忘記 , 人生到了最後 , 每個人都是....獨自....地離去 , [ 名 ] 同 [ 利 ] 陪唔到你走既 , 放下吧



Yam 













沒有留言:

發佈留言