總網頁檢視次數

網誌封存

2020年7月22日星期三

The Visual Investor / How to spot market Trends

















對於一些新到 Yam Group Gann Blog 既朋友 , 在睇我 post / 畫圖時可能掌握唔到我點解咁畫 , 甚至於點用 !

推拷我點樣用 [ 線與點 ] 既關係 , 其實繫於你本身對線與點既理解有幾深 , 呢種本身是由 trader 既睇圖經驗累積 / 衍生出來 , 坦白講就係靠 trader 既 Imply consent 對市場既 structure 認知既 study 

近期搵到一本幾相近呢個概念既作品 ~ John Murphy , 一位充滿著經驗既老前輩 , 在書中講出點樣 [ 用眼睛 ] 去畫圖 , 去推演市場既趨勢 

我點都唔會講得你明架啦 , 自己從書中感受 / 領略下就有所得架啦 !!! 

呢本都好似係考 CMT 既其中一本參考書 ..........




Yam   













4 則留言:

  1. https://www.bbc.com/zhongwen/trad/world-53263390

    回覆刪除
    回覆
    1. 反口覆舌....一時話大崩市 , 一時話最後槓桿 , 令我想起某條江棍千

      刪除
  2. 如果仲選到,美國人要移民。

    回覆刪除
    回覆
    1. 美國人已被生活壓迫到傻架啦 ......選邊個唔緊要, 最緊要有救濟金攞.....

      刪除