總網頁檢視次數

網誌封存

2020年7月27日星期一

一隻能知翻風落雨的蟻















http://yamgroup2013.blogspot.com/2019/06/this-is-hong-kong.html




舊年六月 ( 2019 ) 我唔知點解已經聞到味道 , 知道全世界 / 香港即將開始進入一個 [ 衰變 ] , 當時 , 係因為我在街上見到所有人既行為都好唔自在 / 反常 .....我既本能亦話俾我知 .....好唔妥 , 就有事發生 , 其實唔止我一個 , 仲有我身邊幾位同修都有此感應

人類 , 係靈長類動物 , 比起眾多較低等既動物 , 有佢既 [ 覺性 ] 同 [ 思考 ] 能力 , 本來是上天庫予俾佢既天生異品 , 但無數既自以為是 , 用在錯誤之地方 , 被貪婪痴迷把玩至懞然不知 , 更甚者與此為樂 , 倒轉因果 

就像此次疫情一樣 , 美國不斷地用盡資源在責問源頭 , 而不懂專注地去抗疫 , 導致死亡人數急遽上升 , 又在不理死活之下 , 強行重開經濟 ......

大國自命是什麼科技絕頂聰明 , 但其國內病理基因學者就如 [ 讀死書 ] 既蠢蛋一樣 , 只有理論 , 沒有實踐 , 在對抗疫病時 , 束手無策 , 無能為力 , 一籌莫展

換之在商業層面 , 動不動三兩個月就出下一代 CPU , 無他 ~ 利之所至 , 有利既東西 , 往往成為研究之先行 , 而無利之研究 , 則遠遠無期 , 至今仍有相當多之抗藥性 [ 疫苗 ] , 從未認真地開發 .......

已知既是 , 將來會有更多的病毒 , 是我們未知其 [ 基因 ] 結構 , 又將會與人類對抗的 , 仍在無人理既地部 , 與其係咁 , 天天話自己幾咁科技進步 , 又或者絕頂聰明 , 都睇怕只是無濟於事

好在已知既將來 , 有相當多既大菩薩 , 大量地會在醫學範疇出現 , 不過 ....係要過渡一個重要時期之後 !



上下未形,何由考之?
冥昭瞢闇,誰能極之?
馮翼惟像,何以識之?
明明闇闇,惟時何爲?
陰陽三合,何本何化?
圜則九重,孰營度之?
惟茲何功,孰初作之?
斡維焉系,天極焉加?
八柱何當,東南何虧?
九天之際,安放安屬?
隅隈多有,誰知其數?




Yam  













沒有留言:

發佈留言