總網頁檢視次數

網誌封存

2020年7月31日星期五

善財難捨 寃枉甘心










雖說好心唔怕做,不過如果好心幫助別人後,卻發現被騙,又會如何反應?日前有網民在旺角遇上一名可憐婆婆,她在電話向友人哭訴冇錢食飯睇醫生,網民慷慨給對方$500,事後卻發現對方在同一位置講同一對白。網民公開事件,隨即引有大量留言表示曾中伏,「我都有畀過$1000」、「佢都有問過我」、「佢真係堅好戲」

網民Raymond Lee在Facebook群組「巴打絲打 Facebook Club」發文,指早前在旺角遇見一頭灰白髮的婆婆。當時婆婆喊着傾電話,又可憐兮兮地聲稱自己冇錢食飯和冇錢睇醫生。Raymond雖然覺得有可疑,但仍選擇相信對方,「因為萬一佢冇呃人,我就係見死不救」,故給予對方$500。然而,日前Raymond卻與婆婆重遇,婆婆似乎未有認出他,以相同對白橋段博同情討錢。Raymond在貼文抵死稱:「有冇社福界人士帶婆婆走?佢講電話講到喉嚨痛喇喂。」

貼文隨即惹來極大回響,不少人表示自己「中咗伏」,分別給予婆婆數十至千元不等。有人亦在鰂魚涌遇過她:「我都掙扎過,但我寧願信錯人,都唔想幫漏手。」也有人形容婆婆演技精湛,「佢真係堅好戲㗎,比演員更易流眼淚」、「佢當時好大聲話『我真係冇錢交電費啦,你幫吓我啦』,喊到好誇張。」有網民建議,若日後見到婆婆,應立即報警,以免她再欺騙善心人。

網民有話說

Chelsea Sze:我唔會畀錢,我會話買飯佢食...以前荔枝角運動場嗰邊都有個...我一話買飯,佢即刻走開唔理我

Wikiamau Au:咁都信,$500捐畀無國界好X過。我唔係同情個阿婆,係同情你。

Ada Lee:如果真係冇飯食,我會買埋盒飯畀佢食,唔會直接畀錢佢,唔想畀佢欺騙我善心。


----------------------------------------------------------------------------




呢種人我成日見 , 我會話帶佢去社處見福利官 ! 

現在越呢越多人在街邊呃人 ,賣旗既天天都有 , 佢地既呃人行為其實種下左好多惡果 , 最大既莫過於真正有需要幫助既人會被人誤會

不過 , 我都係建議你同佢去社署 , 香港地 , 真係唔會餓死人 , 街邊公園既流浪漢 , 九成係扮可憐既老同 ....信我吧 , 我好有經驗



Yam 










沒有留言:

發佈留言