總網頁檢視次數

網誌封存

2020年6月14日星期日

給你一個輸錢的理由






恆指期貨即市分鐘圖











以前既學生 , 有時會問我有冇用 log 去教 Gann ......

用 log ...即係用到好精細既算法 , 目的...就是要 [ 準確 ] 去地計算出價格 level 作落倉用 , 亦利用精準既價格食盡個 swing 

坦白講 , 我係絕對唔建議咁做......期貨市場有名句 : 專收叻仔 

數學 , 以現今電腦運算功能 , 幾精準都得 , 但係若果你認為 [ 精準就 = 贏 ]  的話 , 你只岩左一半 .....

單講你會話我吹 ....舉個例子 , 上圖就是每天即市圖裡 1 分鐘走勢......我就係已經用好精準模式去計算果 d 位出呢 ( 灰色線 ) ......而每個價格波動間 , 都有時依個位行 , 有時又會 [ 爆位 ]  , 而最多既係將個 price level halving ......( 紅色線 ) 再分形

個現象解釋了你敵不過庄家既唯一理由 : 寡不敵眾 

如果你只用一張單去同佢鬥 , 就算你既價格何其精準 , 你都會在是旦一次 [ 價格失常 ] 地被捉到 .....而基於 halving 既理由 , 永不回頭 , 又或者去了好遠 , 待你 [ 打把 ] 後始回 

你就冀望每次入去都好精準咁贏 , 但永遠事與願違地 [ 可能 ] 俾人捉到 ...........呢個就係所謂精準既缺點 !!!

Market maker 係用 [ 散彈鎗 ] 落倉式製造成一個完整的主流 swing ......從中利用震盪去殺下盲毛 , 而你....只是當中之一粒塵 , 仲係受不起震倉的塵 ( 除非你容忍到好大的止蝕 , 否則你會因為精準既理由 [ 被 ] 嚇出場 , 亦即....本既所謂 [ 精準 ] 計算已變得無意義

而我理解市場點解會咁樣行既原因 ~ 高頻交易 .......震客之餘 , 佢地可以分分鐘散彈式均價格建倉贏錢 , 一石二了 , 仲私了埋你........此點你可再參考道指即市圖就明了


咁點先可以贏呢 ?   你自已諗諗

其中一個就係 : 庄家越想你做既野 , 你越唔做




Yam 








沒有留言:

發佈留言