總網頁檢視次數

網誌封存

2020年5月17日星期日

Yam Blog Jupiter return














                                               http://weshare.hk/yamyam/articles/2585446





今天是一幾重要的日子 ......Yam Blog 12th year Anniversary  ( Root 4380 = 66 ....Gann's favorite ratio )  

其實 , 係我今早睡醒之後睇 Whatsap 先知 , Samuel 通知我 Yam Blog 已經 12 歲了

坦白講 , 由 12 年前我寫呢個 Blog 開始 , 只有一個 mission ......俾更多人認識江恩自然法則 , 不要盲目投資 / 機 , 而在第一篇 post 開始 , 裡面講到好清楚 , 在未來我會向你地證明江恩投機方法是真的

在 Yahoo Blog 開始 , 由一個不知明既部落客 , 寫到在 Yahoo Blog 成為頭十大財經部落客 , 超過八百萬既讀者 , 跟住 Yahoo Blog 關閉 , 我就將整個 Blog 部份內容 ( 因 We share Blog 有容量限制 )  , 搬到你地現在睇到既 We share Blog , 及後有想過停止寫作 , 無奈有某些原因要再開筆在 Google Blog 延續 , 為的就是為有些新會員明白怎樣利用各種江恩方法在市場應用出來 

如果有讀者在 12 年前開始睇 Yam Blog 既朋友 , 其實都應該知道 , 我已經無乜野要證明了 .....12 年來 , 由預測大中小轉勢日 , 甚至即市分鐘圖邊分鐘轉勢 , 都在 Yam Blog 預演過 , 即係話 ~ 若果有人真係跟住 Yam Blog 去做 Trade , 你應該賺左唔少了

有時 , 我會對社會上既某些人既行為有批評 , 但我從來唔會以暴力手段去挑釁 , 去改善 .....我想 ....呢種先係真正的民主 !!!  真正的民主社會 , 係會自我修繕 , 亦須要時間 , 呢個理念我絕對不會動搖 

12 年來睇 Yam blog 既你有無進步 ?  

問到 12 年來我自己有無進步 ?     有 ....我已經在即市預測轉勢分鐘裡既準確度由 3 分鐘誤差 , 縮短去到 1 分鐘 .....提升左 2 分鐘了 ......呢個睇怕已經是極限 , 唔好以為 2 分鐘係一個好輕易既進步 ~ 這需要 12 年 !!! 

或者有緣搵日好似江恩一百年前咁 , 搵報章記者見證一次也罷 

讀者亦應該開始睇到 , 現在我已較少出一些預測市場既 post , 轉而多談世事了 .....原因係我唔想影響市場太深 , 市場 , 應該如自然法則地去自己發展 !!!

如果你地有乜野想我在 Blog 寫的話 , 可以留言 , 等我睇睇我有無料有無時間去寫罷 ......

最後 , 感謝呢 12 年來對 Yam Blog 既支持 , 我亦希望 12 年後仍然見到你既投資 / 做人智慧成熟起來 , 可以駕馭所有雜音 , 有你自己既睇法 , 無人可以煽動到你 



Regards 

Yam Group Gann Research & All old members 仝人 











7 則留言:

  1. happy birthday to yam blog

    回覆刪除
  2. Yam Sir, congratulations! ^^
    Vincent and his son.

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Vincent ...Macau Vincent ? Long time to see ....U have a son ? congratulation !!!

      刪除
    2. Time flies. He is 20 months old. Just to say hi to you, Samuel, Stanley and others!

      刪除
    3. Fine ...你做左老豆我都未 ....hhaahhah .....next week we are having dinner , will tell them ! may be we will have a group tour to visit u after the Cov 19 cool down .....keep contact

      刪除