總網頁檢視次數

網誌封存

2020年5月15日星期五

Trump trump 點算好 ?














民主大國既 [ 鼠 ] 民 , 現在全部做晒難民 , 搶得就去搶了

我地在香港天天仲可以選擇吃和牛 , 日本漁生 , 泰國餐 , 牛腩粉 .......咁....你話民主好定係資本主義好呢 ?   我仍然祟尚後者 !!!  

內地已經漸成資本主義國 , 返唔到轉頭了 , 邊 d 傻仔仲會革命呀 , 孫中山如現在生都揀吃和牛啦笨 

最大既 [ 技安 ] .....又就呢在香港出現啦 ......我地應該珍惜我地仲可以選擇吃乜有乜既自由 , 至於果 d 想令社會動亂既 ,  只係將自己放入米江既老鼠 , 自己困住自己也吧

物理定律 : 摧毀一樣野 , 你必需加殊同等或雙倍既力量始能成功 ....靠班 two hit six 十三歲小朋友 ?    唉 .......   

Btw ...花邊新聞 , 話說有件自認香港占星最強既黃絲蟻 X 姐 , 話六月動盪 , 恆指可能見 18000 點喎  ( 講左冧市好耐架啦佢 , 仲叫人儲糧食 , 買定米等打仗喎 .....)   現在乜世紀呀 , 佢係中古占星輸呢 ?   無得食既你最好快 d 整死自己先啦 ....做死剩種為乜 ?  死唔去仲慘呀 ....我天天帶住包山埃準備自殺既  , 你睇下而家班求生不得 , 求死不能既下一代就知生存落去未必有意義 , 我讚成佢地一齊集體早老安樂架 

如果有人話見 18000 ....即係有機見翻 30000 啦 , 大家明乜事啦 , 黃絲想將動盪同沽期指掛鉤 .....你話得唔得呢 ?  我做花生友  

我今次就真係打開口牌 ....睇下點 !!!!!!!!!!!


Happy weekend !




Yam 












5 則留言:

  1. 而家周圍唱2023大災難。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 某萬金油黃棍?

      刪除
    2. 某萬金油黃棍?估你唔到喎 , 邊個 ?

      刪除
    3. 費事幫人宣傳,已email到貴站電郵地址,標題"Replying Yam Sir",可能要到垃圾信箱內找。

      刪除