總網頁檢視次數

網誌封存

2020年4月19日星期日

Dow status quo up to 19 April 2020





Dow monthly 







Dow daily chart
















https://www.youtube.com/watch?v=GR8K_ch-DN8















5 則留言:

  1. 呢類音樂YOUTUBE好多, 其實作用有嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 得與否要視乎你對果樣野既相向理解.....日本有本書 [ 水知道 ] 是講水份子會對不同音樂產生不同份子結構 , 我地身體裡 70% 是水, 恐怕應該有相同反應 , 現代蓄木業亦發覺在農場播放音樂 , 可能改善產能.....
      宇宙內只有 wave format 可以傅傳遞 , 音樂亦是其中一種 , 如果真的可能有外星物 , 怕且第一接觸都係用音樂而唔係語言 , 音樂對治療精神病亦有明顯改善功能 , 對健康應該有作用
      至於改善業力 , 恐怕只有藏傳十多個 [ 種子字 ] 咒音能做到 , 但又因應唔同人既需要 , 有 D 人要將身體頻率調高而某些心要降低 , 要試好多年先得 ....所以有咁多不同既經咒出現....在我多年經驗而言 , 特殊既音式是對靈性有幫助的

      刪除
    2. thank you Yam sir!!!

      刪除
  2. 大師什麼是魘勝?意識樓,是不是大眾濳意識?

    回覆刪除
    回覆
    1. 賭聖我就識 !! 哈哈 ......魘勝怕且是個動詞 , 是攝服罷.....意識流是我地既起心動念 , 打妄想既取締品 , 亦係潛藏在我地第八識裡既燻習, 時時亂諗野 , 諗親都係衰野 .....每個人因時因地同時諗緊既野 , 就會聚成了一起 , 成為意識流 ....911 時 , 整個網絡在事情發生之前兩星期 , 已有相關既意識流傳播中

      但又唔係一定可以發生既 , 要視乎因緣成熟與否 , 蘇聯在 80 年代曾經聚了幾百個有特異功能人仕在一起 , 想用集體意識流控制美國一場籃球賽果 , 結果失敗 , 你勁既可以諗下控制個市上落 , 發達架啦 ...hhahhahah

      刪除