總網頁檢視次數

網誌封存

2020年3月27日星期五

知其言而不知其所以言 ~ 2020 值年卦 [ 地火明夷 ]






七政開始收縮   (  2019 年 11 月  )





七政收縮極至  ( 2020 年 3 月 ) 






重新開始擴張 ( 2020 年 7 月 ) 











http://yamgroup2013.blogspot.com/2019/06/2020.html



2020 年過了個多月 , 要講既所有真假專家 , 都已經發表了對所謂  [ 地火明夷 ] 既預言 , 更多的棍就是揑造出與該卦象無關既穿鑿附會 

今天要講既就是該卦象的由來 , 我地從無數既文獻都證明了古時有識之士 , 每每對世態事物了解 , 都係十分倚重著  [ 天象 ] , 古有欽天鑑 , 專幫皇帝易卜要事 , 為國家預測未來 , 民間亦發展出眾多各派有關術數 , 去為人作出仕途既預測參考

但其實 , 甚少人知道 , 所有術數之背後原理 , 都同我地頭頂上之星星有相當大之關係  ( 首見淮南子天文訓 ) 

我現嘗試從天文既角度去解釋一下 .....為何卦象裡 [ 日月無光 ] 既天文現象 .....所指為何 ?

唔知點解古人對天文認識 , 比我地還先進 , 佢地既無天文軟件 , 亦無太空船飛上太空 , 但就對五星運行原理掌握得十分完善

所謂 [ 地火明夷 ] [ 日月無光 ]  , 係代表左星群既當時現象 : 

我地...應該講全球從舊年  2019 年 10 月開始 , 七政 + 日月羅共十粒星星 , 全部在天上分成一半 , 一半既意思 , 係全部星體都歸納在 180 度內 , 形成天球另一半無星 , 空白 !!! 

咁代表左乜 ?  地球既全部國家 , 在一天裡 , 都會有一大半段時間 , 經歷著天上 [ 無星 ] [ 空白 ] 狀況 ....呢種就係地火明講既日月無光 , 其實唔止係日月 , 還有七星 

無光有何特別之處 ? ........萬物受攝於 [ 光 ] [ 能量 ] , 我地亦明白星體同太陽光亦一樣 , 係有幅射性 , 一旦有幅射性 , 即對萬物有相當大既影響 , 可想像既係如果沒有太陽 , 所有靠光合作用既植物都會死亡 , 人類既然受品於七政 , 而後各人有性格 / 質上之不同 ,  [ 乾元變化 , 各正其命 ]  , 就是由各種星光體組合成既 [ 合成物 ] , 而細至各細茵類 , 亦理應相同 

社運 , 由舊年年中 , 發展到年尾十一月 , 情況幾至失控 , 其實可能同星光暗黯 , 人在不受光 [ 監控 ] 之下 , 黑暗面便從心底裡釋放出來 , 就好像做任何野都唔會被人識破一樣 , 道理就像蝌蚪 , 在月圓月缺活躍與否一樣 , 變得相當可怖 , 而肺炎 , 我既理解係可能由於沒有了星光體紫外線制約 , 日光又剛巧去到北半球之盡點 , 光照變弱 , 惡菌類便變得活躍肆虐 , 終在 2019 年十一月後開始爆發肺炎 .........其實有某些日照不足之國應該係早發源頭 !!! 

由 2020 年 3 月 9 號開始 , 星團便到達是次  [ 收縮角 ]  最少之處 ( 108 度 ) ....完成了 [ 日月無光 ] 之象 , 開始重新擴大 , 而至 7 月 16 後擴大至 180 度範圍 , 開始正常化 ....所以我地會見到之前世界每一個角落 , 都呈現 [ 收縮 ] 之現象 , 人與人之間都要盡量自我隔離 , 國與國之間 , 互相質疑既事情出現 

希望七政軌跡從七月後開始迥歸正常 , 國泰民安罷 !!!

[ 地火明夷 ] 一卦只是古人先知對天象之演繹 , 不必過分擔心 , 不過話時話 , 佢地點睇到既呢 ?




阿彌陀佛 

Yam 






























7 則留言:

  1. 有幾個關於Natal既問題想請教一下:
    1) 雖然我唔想相信, 但我發覺身邊有D朋友既命同某一種currency/commodity 既走勢有關。e.g. 有一個frd一生人工作同黃金炒賣有關。結果,佢既健康由2013年中開始轉差(黃金大跌之後) 直到2015 12月黃金見左大底,佢亦因病離世。
    2) 最近我既Natal木星同木星呈120度,運氣好似特別好,於是我求其買左三場馬,三場都買Win,結果2場中,其中一場仲要係9倍,唔通lee D又係巧合 ?
    3) 你成日講既2032第三次世界大戰,我估你係講緊土天cycle (45 years),但就算係war cycle,程度都未必去到世界級別,係咪有D野我miss左,係個盤到read唔到?

    回覆刪除
    回覆
    1. [ 乾元變化 , 各正其命 ] ...每個人都係一件宇宙複合體 , 總有一粒主星管制 , 只要你將自己一生既大事 , 用星盤找出定位 , 你自然會明 ..2032 sydonic cycle ....multi effect ....not a single event

      刪除
  2. 謝謝,可以從多一個角度理解。

    雖然我唔識睇星星,但天道無吉凶,我信積善之家,必有餘慶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 人係一個 subset , 永遠都要與天道兼容 , 當然 , 平常心是道 , 只要安住 , 自心便不置受太大影響

      刪除
    2. 積善...係另一樣野呢 , 有好過無

      刪除