總網頁檢視次數

網誌封存

2020年2月28日星期五

Dow updated to 27 feb 2020
















一套在上面 , 波幅夠濶開多套 Call Parity .........members know what I'm doing 


Speed still using 43.46 .........江恩法則最大密碼我都破解埋 , 你仲唔死 ?   ....大家唔好跟咁貼 ....會跟住天體變架


http://yamgroup2013.blogspot.com/2020/02/dow-status-up-to-24-feb-2020-night.html


全球都想你國家福街杏加橙呀放毒者......

印第安人在天之靈 ~  Fxxk America  , 光復美國 , 刻不容緩

全球已進入西方死 , 東方盛既時代了 !!!  Hurray 

只欠一次三蕃市西岸地震 , 是神的怒吼




Yam 









2 則留言:

  1. 事實上神對緊你地怒吼緊先岩WO,棍。

    回覆刪除
    回覆
    1. 神 ?...我細個望彌撒 , 以為見到聖母 , 佢話我知佢係觀音 , 大個左在半夜牀頭見到個白衣公公 , 我以為佢係土地 , 佢話係天使....多次誤會後 , 我見乜都當佢透明 , 到而家佢地都成日俾 NO 我貫買六合彩 , 不過又唔係中晒 ....所以 ....神呢家野 .....保持距離好 d ...費神呀 ....hhahhahhaha

      刪除