總網頁檢視次數

網誌封存

2020年1月26日星期日

眼界大開














今時今日 , 我真係眼界大開 , 唔怪得有 [ 黑護 ] 出現啦 , 對佢地有利益既抗爭義士 , 佢地挺身而出 , 對佢地無益既事情 , 潇手扲頭

驚既應該即時放低兩個月糧離識唔撈 , 而唔係在此時攪罷工勒索政府 ....你地敢咩廢物

若果佢地既至親患病 , 唔知佢地會否直接背離呢 , 又或者有日香港成疫埠 , 被大陸澳門外國杯葛 , 不准入境 , 佢地又會點 ?

醫護精神在那 ?  他們原來只是無承擔 , 冀望薪高糧準既垃圾一堆 .....holy shit !!!

睇呢真正要入口醫護人員了 , 水準低不及醫德低 , 呢班人既心理病比起香港還要嚴重




Yam 









10 則留言:

  1. 咁你快D叫D唔承認自己係人類既支那種警察都唔好做啦,知無?

    回覆刪除
  2. 班高官如果一早封關唔會搞成咁. 佢地淨係識得用納稅人錢係大陸買大量劣質口罩. 到而家都唔知香港政府草菅人命, 推醫療人員去擋. 睇黎你既良心邏輯智商同班高官一樣, 為左奶共, 一早無左

    回覆刪除
    回覆
    1. 我人又沒, 錢又無 , 走得去邊呢 , 你大好前途 , 不如趁早離開啦 ......拜託搵多 d 人陪你 ....等我地裨賤既香港人死得孤清 d 啦

      刪除
  3. 今朝聽香港電台《千禧年代》陳肇始局長講解關於防疫最新安排:

    主持人:點樣知道入境人士有冇去過湖北?

    陳肇:靠佢地自己申報

    主持人:點知佢講真話?

    陳肇:Er..... 我哋會度體溫,呢個係第一道防線

    主持人:如果佢發燒會點?

    陳肇:會送佢去香港嘅政府醫院隔離和接受治療

    .......

    主持人:現在見到高鐵係患者來港的主要途徑,點解張建宗上星期仲話高鐵唔需要健康申報?話驚係大堂有人群聚集?

    陳肇:我哋係收到前線人員(高鐵職員)的意見,佢地有呢個擔心;同埋申報都未必能作準....

    主持人:咁講法,咪自打嘴巴?去過湖北嘅人現在入境都一樣可以講大話?

    陳肇:Er....

    (以上係真實對話)
    RTHK:https://fbwat.ch/1xoehRNgqeFLXuVV

    未有武漢肺炎時, 香港政府醫院輪候已經要排到2021年. 而家班弱智高官把關不力, 就要前線醫護冒著被感染風險擋刀擋劍. 呢度隻塘邊鶴仲係度話人無醫護精神. 邊個真正"無承擔 , 薪高糧準既垃圾一堆", 都唔知, 淨係識得閉門自high. 唔該你睇多d 新聞!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁醒 , 點解你唔係我地既高官既 ? 明嗎

      刪除
  4. 知你唔上黃絲 fb page, 話埋俾你知, 你親愛的香港政府出左指引
    https://www.chp.gov.hk/files/pdf/govt_preparedness_and_response_plan_for_novel_infectious_disease_of_public_health_significance_chi.pdf?fbclid=IwAR2fp7aj0p8XMU2F4zFaOKa8SBglPiAPTVU5gtBZNd4ugbY3apBbPOLFj5A

    第26頁: 食環署會就六個火葬場全日 24 小時運作做好準備。

    點解唔封邊境? 就係想消滅香港人. 無論黃定藍, 都一次過大清殺. 醒未呀? 聽講你住係香港呵?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我人又沒, 錢又無 , 走得去邊呢 , 你大好前途 , 不如趁早離開啦 ......拜託搵多 d 人陪你 ....等我地裨賤既香港人死得孤清 d 啦

      刪除
    2. 我幾十歲人 , 呢 D 野應該唔關我事既 ....子宮癌 , 女人先有嗎

      刪除
  5. 我開頭以為係真心ON9深藍。
    突然之間我了解到原來你都只係5毛一件。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係一文不值既 [ 七彩 ] 人 .....邊便倉贏就跟邊便既 [ 草 ]

      刪除