總網頁檢視次數

網誌封存

2019年12月30日星期一

WANTED ~ 通緝
















殺人犯一名 , 特徵 ....眼大過咀 , 兇悍 , 火星耳 , ET 額 

薄籌 $ 5000 

見過佢既可通知 Yam Group [ Man In Black ]  突整組




Yam  











2 則留言:

  1. 此人面相有兩大特徵,一是額頭、一是雙眼,額頭又長、又闊、又飽滿,佔咗成塊面嘅一半,說明此人非常聰明、對語言文字有天份、愛思考、研究;至於眼睛部份,黑大於白,又是聰明仔嘅特徵,不過為人有點任性;最重要的是眼神,細細個影相就已經在思考你哋班人喺度攪嘜?說明其人非常留心身邊嘅事,警覺性高。
    唔...咁熟口面嘅!喺邊度見過佢呢?哦!喺早幾日嘅聚會見過...
    話時話,嚟張相都有D似張子強㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來三歲定八十係一個 norm ...無論你幾努力都擺脫唔到 ......[ 任性 ] 同 [ 堅持 / 固執 ] 係好接近 , 問題係你點樣用 , 方向在那 , 樣樣都有代價 , 上過天落過海 , 玉皇大帝海龍王都交過手你就明白......人聰明反而被聰明誤 , 有時學懂蠢係好事

      寒山問拾得曰:「世人謗我、欺我、辱我、笑我、輕我、 賤我、厭我、騙我,如何處治乎?」

      拾得云:「只是忍他、讓他、 由他、避他、耐他、敬他、不要理他。且待幾年, 你且看他。」

      如果我係張子強 , 我就要佢 100 億了 ....

      觀察自己乃 [ 大圓鏡智 ] 第一因 .........

      刪除