總網頁檢視次數

網誌封存

2019年12月28日星期六

五大規條 , 缺一不可























Peter Lynch 在書中說過 , 如要衡量某地方既經濟 , 就必然要貼地去行入當地市區中 , 去體驗一下當地之消費情況 , 你便可掌握當地之經濟 .....

呢種 [ 反映 ] 是否真實 , 各有各講 , 但一般消費者既行為 , 絕對反映了佢地對前境既意向 / 睇法 , 不容忽視 !!!

聖誕假期間 , 我訪走了幾個大灣區 , 體驗了傳說中既  [ 大灣成果 ] .....

市面上一片繁榮 , 消費力強勁 , 全無問題 , 要吃 [ 名店 / 牌飯 ]  的話 , 起碼要等二三個鐘 , 仲無得電話訂座 ( 唔憂做 ) , 我地識既大陸朋友 , 個個揸奔馳 , 手帶勞力士 , 看來比起我既生活 , 燦爛很多 , 週遭見到其他人既衣著 , 比起我上次去既時侯 , 進步神速 , 反而我變左 [ 港燦 ] 

唱淡者話呢種情況是經濟進入強弩之末之先兆 , 如依呢個講法 , 若果我地當佢會成真 , 即代表佢尚有兩三年命就崩塌 , 但如果呢個說法是一相情願 , 白色恐怖的話 , 睇錯市就可能 miss 左一個長期大牛市既機會

作為炒家 , 我從來唔預測超過半年 , 除非你係畢老咁揸貨無五年至十年都唔放吧 , 否則 [ 預測 ] 就等於綁 / 玩死自己

假期另一個目的 , 就係睇樓 , 唔好誤會 , 我唔係樓市炒家 , 只係想找一個退休地方 , 靜靜過埋餘生 , 而相對 culture 而言 , 大陸是首選 , 在朋友熱情招待下 , 我地可以了解整個灣區既前景 , 加埋自己對山水之認識 , 便能挑選到落腳地 

越多人講野 , 就越有太多聲音意見 .....但你只要睇睇我上圖在搭城軌中電子版提示 ....就明了....擅自跳入股市危險 ......... 

By the way , 今晚 Yam Group 特別聚會 , 感謝 Samuel  的安排 , 令各會員都增加了 [  做 Trade ]  更深之體驗 , 切記 Trader  [ 五大規條 ]  缺一不可 , 走上成功之路 





Yam 
















3 則留言:

  1. 港人已做了十幾年以上港燦

    回覆刪除
    回覆
    1. 燦唔燦唔係大問題 , 唔比較就自然快樂架啦

      刪除
  2. 依! 衰左又咪TRADE WHAT U SEE

    回覆刪除