總網頁檢視次數

網誌封存

2019年12月19日星期四

少年股神 ?












睇到呢篇新聞 , 令我百思不得其解 , 亦癲覆緊我既思考邏輯

我地對我地既恆常行為規劃 / 管 , 用上既係以往吸收過既經驗 ....從以往既經驗 , 去判斷出呢次既行為是否有理 / 合理 ......心理學家稱之為 CB ( cognitive behavior ) 

炒家 , 在市場上同樣地係利用以往之市場行為 , 用作去推算出將來同樣既行為是否有效 , 而去彌定出投資策略 , 謀取利潤

可見得 , 經驗 , 對一個人既行為 , 有相當重要之影響 ......但新聞裡既一個得十二歲既犯 , 佢盡其量最多只可能得十二年既生命 / 活經驗俾佢去 [ 抄襲 ] , 佢用乜標準去彌定佢即將做出既行為是對或錯呢 ? 佢又點樣去分辨出呢個行為是有利或對佢不利呢 ?

就當佢係一部電腦 , 你總要輸入相當多既 logic 指令 , 部腦先會依據呢個 logic 去建立佢既 AI 行為 ! 如果部腦連最基本既行為邏輯都無的話 , 佢跟本連郁都唔識郁 

Sorry ....我可能真的老了 , 少年的邏輯 , 我可能已不懂了 , 但願佢地係 [ 真 ]  的少年股神罷 





Yam  












沒有留言:

發佈留言