總網頁檢視次數

網誌封存

2019年11月21日星期四

有趣的大媽


















唔好誤會 , 我無想過影響選票 , .....呢個係乜遊戲我好清楚 , 同在市場做 trade 一樣 , 你要錯好多次先懂得點先岩 ! 


不過香港人好多時都 ........咎由自取 ......悲慘賽果都係自己做成 .....98 , 2000 , 2008 金融風暴 , 炒樓爆樓 , 炒股爆股 ......何解 ? 

次次只懂跟風跟到盡 , 唔識收

今次之  [ 黑禍 ]  則由一群所謂祟高理想 ( 講 ) 既  [ 和你非 ]  助長而成 , 後果深遠 , 禍延三代 , 不過佢地既出心話係為下一代著想既 ....... [ 咎由自取 ]  又重複了


香港 , 從來只是漁港 ......[ 和你是非 ] 以為自己進化左 , 走去攪理想 , 原來只係 PTSD 錯覺 , 近來市面事情令我想起  [ 賣魚勝 ]  一小角色 , 有乜依郁就攞把刀去解決事情  

[ 泛塵 ] 去左邊我唔知 , 就連 [ 民恨 ] 都躲埋左 , 係咪因為開鎗了呢 ? 


我建議你地如果真係要投票既話 , 起碼搵個有公開承認同暴力割席既人啦 , 起碼令香港和平 d  , 再者就係搵 d 真正為市民做實事既人啦 , 爭取 [ 祟高既理想 ]  我地普通市民用唔著架 !







Yam 














2 則留言:

  1. 飯民係衰我就知左好耐,平時在議會上專門和政打對台,人話A佢一定要話B,不分對錯,只求見報,日日講大話我都算啦。

    而家去到咁既田地,都唔讉責暴力,都唔同暴力割蓆? 係咪真好似班暴徒講,要攬炒,要毁滅香港? 呢次真係露出真面目。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係局外人 , 但我真想不起佢地為市民做過乜 ? ....係咁多年來 .....你講得岩 , 只為反而反 .....hhhahahhahah

      刪除