總網頁檢視次數

網誌封存

2019年10月15日星期二

東風 17 ~ 航空母艦殺手





































6 則留言:

  1. 皇牌在手,貿易戰唔洗傾喇....

    回覆刪除
    回覆
    1. 歷史上中國從未對外出兵侵略 , 但防衛嗎....就必需啦 ......

      刪除
    2. 收皮啦! 1949年既 1921年既 定 幾千年既
      棍果然係棍!

      刪除
    3. 公元前約113年左右,爆發了漢平南越之戰,當時中的西漢滅掉南越,當時的南越包括如今的廣東、廣西、海南、越南北、中部地區,也包括國外的領土,所以當時中國也算入侵別人了,公元前111年,漢朝軍隊征服越南並把越商併入漢朝版圖。

      公元668年,唐高宗皇帝立安東都護府,希望控制整個朝鮮半島,不過遭到曾經的盟友新羅的抵抗,結果爆發唐朝新羅戰爭,這也是算是唐朝主動侵略當時的朝鮮半島了。

      到明朝時代,中國主動入侵他國的情況也不少,明錫蘭山國戰爭,鄭和下西洋時佔領了錫蘭山國,攻佔其首都並把國王擒獲,作為囚徒送往中國,再有1404年明朝軍隊占強了哈密,並把這裏改為哈密衛,史稱明朝哈密爭奪戰。

      原文網址:https://kknews.cc/history/3xe9jm8.html

      刪除
    4. 講咁多無意義 , 因為睇呢個 blog 既人 , 只關心兩樣野 ....錢同個人安全....政治我係唔關心既...因為我已經係 freeman .....who care abt yr next generation ......我地 care 既 , 係當有人入侵香港 , 邊個幫我地抗敵擋子彈 , 我地關心既 , 係當我地去到他國有麻煩時 , 向邊個求援.....簡單

      刪除