總網頁檢視次數

網誌封存

2019年9月25日星期三

Good !!!

















嘩.....正呀 , 原來我地係美國值銀地 !!

不過 , 如果中國唔供水十天 , 我地會無涼沖 , 唔供水廿天 , 我地會死 , 未計午餐肉 , 蔬菜 , 日用品 , 分分鐘廁紙都無得用 ......係咪美國海軍送過來先.......

山長水遠 ......收我地幾錢先 ? .......沙地當然俾得起啦 .......我地已越來越窮了 

BTW 你點執法呀......飛架無形機過呢 ?




Yam 









3 則留言:

  1. 美國佬信唔過,尤其呢個係癲嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我信架.....學年青人咁盲目地信就得架啦

      刪除
    2. 佢地以為大話講100 次就係真呢件事本身會成真咁天真

      刪除