總網頁檢視次數

網誌封存

2019年8月22日星期四

公道自在 [ 淫 ] 心















今時今日 , 係咪有乜依郁都關   [ 送中 ]  事呢 ?

我睇......香港人既眼裡 , 已經錦里藏針............局部選擇性失明了

我覺得最擔心既 , 應該係案主既女友 .......唔知有冇 [ 被 ] 染病  .......哈哈

男人既最痛 , 就是偷跳不爽兼俾人知 


如果有人話係插贓既 , 公安可能公開放埋條片出呢 , 到時就自討苦吃 , 貽笑大方啦


係人都知大陸每條街都係 [ 天眼 ] , 酒店每間房都有 ......





Yam 









22 則留言:

  1. 你都幾好笑, 黃果邊無論做d 乜你都話有陰謀有外國勢力 blah blah blah
    大陸果邊做野就完全信晒官方說話, 好鬼純真, 無晒陰謀論
    佩服!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港人呢,唔好成日咁自我中心,成日覺得有人咁得閒陷害自己,監視自己。無啦啦捉你去坐15日行政拘留有咩好處,定可以等你班黃絲自慰?

      刪除
    2. 愛國主義者同民族主義者先最自我中心,人類會終結你地。

      刪除
    3. 這個我認同,美國的大美國主義確實令人生厭

      刪除
    4. //不論是在一戰還是二戰中,德國的宣傳機器都把民主的西方國家描繪成帝國主義的財閥統治,而把自己的秩序說成是最高社會公正的代名詞。//
      可惜中華人民共和國先係

      刪除
    5. 我真係笑死,歷史唔好就唔該返去讀書。唔好學人拋書包。連帝國主義,財閥統治,誰提倡民主,誰講自由都攪唔清楚,還要說一戰二戰,一戰前女人連投票權都無呀。

      少點上Facebook, lihkg 多看真正的歷史書,會對你更有益

      刪除
  2. 表面信佛 其實信魔

    回覆刪除
  3. 你就真係笑死我啦!

    引文係由息國駐港領事館 在FACEBOOK上一篇網誌中的節錄
    輕視西方政治思想的代價/ The price for the contempt for the West’s political ideas

    似你先係最唔清楚歷史呀! 咁又係中共咁多假史,信中共學假史多。

    回覆刪除
  4. 你就真係笑死我啦!

    引文係由德國駐港領事館 在FACEBOOK上一篇網誌中的節錄
    輕視西方政治思想的代價/ The price for the contempt for the West’s political ideas

    似你先係最唔清楚歷史呀! 咁又係中共咁多假史,信中共學假史多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 除了FACEBOOK,你還懂得其他嗎? FACEBOOK當堅料,小朋友...

      刪除
    2. 知唔知咩係德國駐港領事館專頁呀? FACEBOOK係一個平台,定你用緊竹簡刻字呀? 跟唔上人類進步既步伐?

      刪除
    3. 唉,希望你不是典型的香港年青人吧。香港真的沒有前途了,墮落看來必然

      刪除
    4. 有本事你就唔好用電腦、智能手機同互聯網,你何必廢言? 哈哈!

      刪除
    5. 小朋友,我用電腦,甚至互聮網的時侯你還沒出世呢!

      刪除
    6. 你要用就唔好講埋晒D廢話啦! 阻礙人類進步,得閒你就自己反省下,阻住74億人類。

      刪除
    7. 哈哈,有趣有趣,年輕人就是會這樣子

      刪除
    8. 趣你個頭,以笑遮醜,危害人類文明發展

      刪除
    9. 我還危害人類文明發展,真大罪呢

      刪除
  5. 無乜值得拗既 , 上邊只係一個雞虫誤變英雄偶像的故事 , 美國日日都有......貼出來只是想大家一笑 ....輕鬆下嗟....

    回覆刪除
  6. 畢菲特揚言呢幾種互聯社交媒體會於幾年內消失 , 唔知佢點解咁講呢 ....唔通係反美被禁 ....我都好想知 .....

    回覆刪除
  7. 明居正「透視中國」(粵語):從鄭文杰案看香港人為什麼要反送中
    https://www.youtube.com/watch?v=_874rFHesq0
    學佛不成三大害
    https://www.youtube.com/watch?v=p0tvtWC5fhI

    回覆刪除