總網頁檢視次數

網誌封存

2019年8月7日星期三

簡單事簡單辦

















「高能量雷射槍」,經諮詢眼科醫生等意見,其射出的強光可以導致皮膚灼傷甚至永久失明。

邊個話唔會有永久影響既 , 邀請個  [ 大學生 ] 上台作證試下 .......15 秒夠啦 .....我提供電筒  ( 超高能量既 )

帶埋去上法庭 , 燒穿張紙做證 

有人話人人都有 , 你果支係咪低能量呀 , 刀都人人有啦 , 視乎你點用.....說明書有講唔建議射向眼 , 不如你出來好似學事學非咁公開俾我射下證明無害啦

陽具唔知你有冇 , 不過有人攞去強姦 .....無犯法 !

受人二分四 , 身不由已既人 ......唉.....可悲



Yam 










5 則留言:

  1. 紅色鐳射的激光筆一般功率較小,教師一般用這個(不會看到光線的軌跡,只看到一點紅光;而且體積很小,方便攜帶使用);

    綠色鐳射的激光筆是用來觀星指示方向用的(因為綠色光線的軌跡非常清楚及射得很遠);

    而那個浸大會長買的10支紫光鐳射激光筆是絕對不適合用來觀星或講課的( 在電視畫面中 也可以看出光線的軌跡不太明顯, 所以綠色雷射的激光筆才是用來觀星的)。
    而且18cm長,450元一支價位的鐳射筆功率很大,很危險。 連續使用的時間也很短,絕不會在上課講學用的。

    有教授為那會長辯護說很多老師都有激光筆,但我肯定不會是會長買的那種。

    而會長被捕時一時說是電筒,一時又說是買來觀星的,那就是明顯在說謊了(觀星不會買這類的)。 猜想一下 他真正的目的 和為他辯護的那些人,我感到不寒而慄。
    還有就是知識很重要,不然說謊很容易會出現破綻的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來人同天空既距離,同紙板同人既距離一樣,一個完全唔客觀既對照示範有咩科學可言?
      水都可以做切割工具,但要係一定條件之下,我對你地為左所謂國家民族而不擇手段,完全失望。

      刪除
  2. 我都有幾支教學 laser 筆 , 就算細功率 , precaution 都說明不宜射向眼 .....最大既疑點係佢即場走.....身有屎令佢隻鬼出左呢 .....
    所以話...平生不作虛心事.....叫佢同官解釋 , 每星期到警署簽簿一次 , 有咁長簽咁長先考慮告唔告....等佢 suffer 下先

    回覆刪除
    回覆
    1. 記住人地斬你,你唔好縮,我期待你既不虛心表演。

      刪除
  3. 就算我地手電 led 都有時燒燶皮膚啦

    回覆刪除