總網頁檢視次數

網誌封存

2019年6月19日星期三

你怕鬼嗎 ?















我問過很多身邊朋友 , 結果係好多人都稱怕 ......

世衛組織在各國家做過統計 , 數年前 , 香港精神病者 ( 為左好聽 , 佢地改稱為情緒病 ) 約佔三成 , 當然係 mean 左嚴重同輕量 , 香港約 800萬人 , 約三成有 ....即 240 萬 

怕鬼同情緒病有乜關係 ? 

在精神病這個統稱下包括的病症甚廣,常見的有精神分裂症、情感性精神障礙(包括躁狂症、抑鬱症、躁狂抑鬱症),又稱為重性精神病。神經衰弱、失憶症、焦慮症、恐怖症、強逼症等屬於輕性精神病,一般稱為神經症。

強迫症 ( Obsessive compulsive disorder ) , 被害妄想症 ( Paranoid ) 是精神病中比較常見 , 主因都是由一些未知 / 不知明既壓力所造成 , 終日以為有人會加害於佢 , 最 typical 既例子 , 當事人會覺得身邊既人個個都係特務 , 終日監視佢 , 以至趁有機會就會傷害佢 , 甚至殺左佢

嚴重既會有幻視 / 幻聽 , 當事人會聽到不明聲音叫佢去跳樓 , 去斬人 

凡此種種 , 都統稱為精神病 , 醫治的方法是 + / - 法 , negative symptom  內向而情緒暗面之病者......我地可以多加鼓勵 , 對 positive 躁狂既病者 , 就要用葯去抑制了

怕鬼 ....其實都屬於妄想迫害症之一種 , 現代科技 , 尚未為 [ 鬼 ] 定義出一個 definition , 當然 , 亦無對治之方法 ,  不過 , 怕一樣唔知係乜 , 但又未見過既恐懼 , 就等同害怕白色恐怖一樣

之前 , 我地怕一地兩檢 , 有人會在港執法 , 但至今 , 好多人咪又係一家大細經高鐵去旅行 !!!    你所憂慮的  [ 鬼 ] , 從未出現過 .......

講左咁耐 , 你仍然怕鬼的話 , 搬離你屋企吧 , 不過並不保證第二道無鬼 , 因為鬼其實在你  [ 心 ] 中 .....能消滅佢既人 , 只有是你的  [ 正念 ]  , 無人幫到你 







 Yam   


















28 則留言:

  1. 我地聽過太多有關亞爺嘅鬼故,冰冰有一日唔見左,周圍搵唔到,一日見到佢喺電視認錯………有一日,有架洗頭艇漂左尼香港……亞昆叔話,五月三十五日無人死過……

    回覆刪除
  2. 散戶 .....hehheheh ......天天聽人講

    回覆刪除
  3. 見到咁多人反, 似是羊群症, 我對香港信心有少少搖動..............

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃毒勢力已遍佈社會各階層,不斷進行捏造、恐嚇、製造幻(妄)想、黃色教育。有知者故意造反,無知(智)者圍爐取暖、囂張拔扈、互壯聲勢、自高自大,黃毒思想不斷變質擴張。四五十年前文革惡夢正在一幕幕上演,失智羊群崇洋媚外自毁家園還沾沾自喜,香港悲哀。

      刪除
  4. 有病既人通常高估自己既價值 , 妄想全世界環繞佢生存 , 散戶就成日話大戶睇住佢呢做.......

    回覆刪除
    回覆
    1. market maker 總會睇住 d 單呢做 ( 因要對沖風險 ) 而唔係睇住 [ 你 ]

      刪除
  5. 大師,話時話,亞爺心中有無鬼呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一向都認為有,內地處理事件的態度就是要維穩,但我認為,這只能得一時之利,長遠來說帶來的傷害越大。

      刪除
    2. 相對世界 , 人既陰暗面一定有取捨 , 問題係取捨幾多 , Trump 冇益佢既仔女公司 , 你講我都唔信 , 單係選總統剎那夾左 4000 點 , 佢至今恆常仍以股市高低去肋索選票 , 即係仍有好大隻鬼控制住

      刪除
  6. 我唔知香港未來會點. 但我只知在內地無言論自由, 睇唔到外地 web site, 食物食水奶粉質素差, 法律不能完全保護市民安全..... 要推斷香港一國一制的未來, 只能從現時內地情況借鏡. 香港仍比內地城市優勝, 是因為香港法律健全, 有言論和通訊自由, 市民有國際視野. 如果逃犯條例通過, 變相就是香港法律和中國一樣,香港的優勢便蕩然無存.

    回覆刪除
    回覆
    1. 要推翻一個 regime , 首先就要定義去推翻什麼不對的 , 亦要建立一套你地認為 [ 好 ] 既制度 ! 如果我此時此刻俾你揸 fit , 你有無一套完善完美之政制呢 , 如果無 , 咁你推翻就等於破壞 , 對問題無解決到

      莫講話你 , 就算李大狀 , 我相信佢手上都無一套寫得出既所謂完美制度 .....common law 沿用 800 年只因慣性 / 約定俗成 , 修訂到今天內裡亦有唔完美之地方 , 中國既制度 , 唔夠一百年 , 你想佢好完美 .....未可能

      1997 我地過渡了 , 2046 亦將過渡 , 你已同隻鬼糾纏了 20 多年 , 反過來說佢嚇左你 20 年 .....你自決吧 ....:

      刪除
    2. 我不是政客, 也沒讀過政治和社會學. 我只以一個香港小市民的角度和感受說, 我經歷過的政制, 只有 97 前, 和 97 後, 如果我可以話事, 我寧願 "聘請" 英國人回來當港督. 姑勿論什麼外國勢力, 至少 97 年前, 尤其是 80 年代, 香港是愉快,和平,公平的. 那時人人有屋住, 市民能夠負擔樓價, 社會廉潔, 沒有社會紛爭, 沒有unfriend 潮.

      當然無一個國家體制是完美的. 但一般人都有明辨是非的能力, 知道什麼是不能接受的法律, 例如:沒言論自由, 限制網上媒體/電影內容等. 市民們可能縱然不知什麼是完美制度, 但他們肯定知道什麼制度是他們厭惡的. 而這厭惡的制度, 正正是仍然發生在內地中.

      就是因為我們市民已同隻鬼糾纏了 20 多年, 被隻鬼搞到民不聊生, 官商勾結, 不久將來可能連以前認為理所當然的自由都可能消失. 所以我們(當然不計那5個暴徒)在自由結束前和平遊行訴求. 當然, 你有自由說香港蟻民最後敵不過中共, 浪費氣力. 但我們也有自由表達我們的訴求. 正如, 研究 gann / 股市 都好難, 但每天一點點試試研究和學習, 三五七年後也有小成.

      刪除
    3. 咁就恭喜晒了 , 唔好回頭望啦 , 自求多福永遠都係最好既

      刪除
    4. 所謂80年代的美好是幻想中的,我是70年代出生,成長於八十年代,在屯門長大。我阿爸在80年代是要返兩份工的,夜晚做看更,早晨就茶水部,去到中午先返屋企訓覺。小時候就個無錢過年,要典當維生。有一年我要就小手術,屋企無錢要問我姨媽借,我能夠想像到我爸當時有多麼難受。社會廉潔個鬼,貪污個時最勁,英資係可以必嬴,香港人都知道邊D係英國人野,爭都費事費,否則連電話線都用唔到。高官全部西人,高等華人最多做到鄧蓮如,仲要嫁鬼佬先得。

      以上所說不是我家獨有,住公屋全層都樓十幾戶都係咁。我十八歲大學一年級先第一次用GRANT LOAN搭飛機咋。而家? 小朋友未識講野就全家去旅行。

      香港以前是和平的,沒有社會紛爭,因為英國人控得好緊,仲有,香港人自卑,覺得英國人反不得,而家中央係大陸人,就如你心中看低人一線。

      而家個個都想爭大位,越玩越大,你的意思是否應學英國人那一套,北京控得好緊,大陸人做哂高官,好讓你回到所謂愉快和平,公平的日子?




      刪除
    5. 我也是70後, 也是靠大學資助第一次坐飛機去旅行. 那年代父母普遍都是做工廠/藍領, 機票昂貴. 但這一代父母普遍是白領, 而且廉航盛行. 和子女旅行相對易負擔. 但這好像和經濟有關多於政治制度?

      恕本人孤陋寡聞, 那時可能真社會廉潔個鬼, 但至少廉正公署那時候是公認做到野的. 不像現在連廉正公署都廉潔個鬼.

      那時英國人是否控得好緊我不太清楚. 我只知那時我即使聽香港電台的電台節目, 主持人可以批評政府施政. 現在呢? 我也只知那時買居屋不用像抽六合彩. 現在好多青年人抽了幾年都落空.

      市民都是看結果的 (所以新特首上任都是民望好, 但之後滑落), 懶理是什麼人官香港. 如果中共是能控得好緊, 但同時能給香港人有言論自由, 安居樂業, 我相信普羅大眾都不會那麼空閒再出來遊行.

      再說, 高官全部西人, 可能更好. 你看現在立法會, 議員都是睡覺, 玩手機, 講粗口, 互相指罵, 真正為民請命的議員可能只有三數個. 再回想以前的立法會真的是一個嚴肅地方. 那時的議員真的可以稱為 "尊貴的議員". 以前的高官是 whiter than white, 現在則是連英文都說得不好, 卸膊, 官商勾結. 高官都炒樓炒劏房, 你叫樓價如何跌? 如果高官要全部西人政府先做到野, 社會先和平安寧, 我寧願要西人, 我寧願香港人自卑.

      再說一次, 市民都是看結果的

      刪除
    6. 看來你們較看重香港當權者是否香港人/中國人, 我則覺得有能者居之. 你們較看重經濟發展, 我除了著重經濟, 也想有自由人權, 較好民生(住屋醫療環保等). 大家著眼點不同, 雞同鴨講

      刪除
    7. 咁講,經濟現在一定比97前後,如果你是70後,一定會知道餓的滋味。
      自由人權比一定比以前更多,我甚至認為現今的問題是自由的界線沒有好好定義,可以自由侵犯他人的自由。
      民生的話,住屋比80年代好,90年代差。歸跟究底香港的土地問題是核心問題,我也不反對。
      醫療是比任何時間都好,除了醫護人員太辛苦,香港的醫療實在太便宜。環保的話,一定是現在更好,其實這跟政府沒有最大關係,最關鍵是工廠都搬走了。

      世上沒有所有方法可以擁有所有東西,要得到有效率的政府,自由方面就要失去一些。九七前立法會行政主導,所有人都是自己人,政府沒有推不出來的政策。現在,填海都唔俾填,如何是好?

      刪除
    8. 另外,奉勸兄台如想心中平安快樂,那就戒除看社交網站如FACEBOOK,INSTAGRAM,微訊等。以前我會沉迷他們,攪到成日情緒不高。後來分析,這些網站的情化太高,又容易跌入同溫層,以為世界自己就是最慘最不公平。

      現在戒了,平時看書報,看紀錄片,看中外的新聞,看理性的資訊(包括BLOG),生活更輕鬆,知的東西更多更詳細,你就會明白生活在香港是多麼幸運的事

      刪除
    9. 我也有想過"不問世事", 反正我已有穩定的居所, 有不錯的工作, 每年都有閒錢去旅行, 可以選擇做個開心的人過餘生就是.

      但我希望自己能夠在工餘時對社會有點貢獻. 做過義工, 在沙灘執垃圾, 但越執越嬲. 沙灘大部份都是內地簡體字垃圾, 日常用品的垃圾都有. 執完垃圾以為好乾淨, 但海水又沖一浸垃圾上沙灘. 灰.... 於是思想又LOOP到 "垃圾源頭". 是否政府可以在控制垃圾方面可以做多一點? 人是懶惰的, 內地/香港政府是否需要立法懲罰倒垃圾落海的人? 我沒當官的命, 唯有希望當權者改善一下制度, 讓世界各方面變得更好.

      是否做義工, 是否看社交網站乃各人選擇. 我選擇走出comfort zone, 多接觸和我對立的層面, 只是我自己對自己要求. 我也知道"愛思索便會福薄", 但我也知道可以從這種對立面訓練自己思考和學習調整心情.

      我學過占星, 記得占星書提過, NATAL 裏的120, 60度相位雖使人舒服, 但不能激發命主努力(大概意思), 反而180,90度的對分和壓力相位才能使命主從掙扎中激發潛能, 鍛練性格.

      我不是在批評留在 comfort zone 的人, 各人有各人的性格, 大家都在演繹自己natal 罷了

      刪除
  7. 大陸一日比一日好,反而外國好多一日比一日差!係啲傻人唔用心去睇去理解,只偏聽去相信別有用心傳媒政客講嘅野,YAM SIR唔好浪費時間畀班人啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我不留都係只渡有緣人 , 佢入到呢 , 咪救多件囉.....唉

      刪除
    2. https://www.hk01.com/%E5%8D%B3%E6%99%82%E4%B8%AD%E5%9C%8B/339138/%E7%B6%B2%E6%B0%91%E6%89%B9%E4%B8%AD%E5%9C%8B%E6%B6%88%E9%98%B2%E5%88%B6%E5%BA%A6%E5%B0%87%E6%B6%88%E9%98%B2%E5%93%A1%E7%95%B6-%E4%BA%BA%E8%82%89%E6%B2%99%E5%8C%85-%E6%B6%89-%E4%BE%AE%E8%BE%B1%E8%8B%B1%E7%83%88-%E8%A2%AB%E6%8D%95

      https://www.hk01.com/01%E5%81%B5%E6%9F%A5/341081/%E9%80%83%E7%8A%AF%E6%A2%9D%E4%BE%8B-%E6%B8%AF%E5%95%86%E7%A6%8F%E5%BB%BA%E8%A2%AB%E6%8D%95-%E5%AF%A9%E5%88%A4%E6%8B%9620%E6%9C%88-%E7%9C%8B%E5%AE%88%E6%89%80%E7%97%85%E7%99%BC%E4%BA%A1?utm_medium=Social&utm_source=fbpost_link&utm_campaign=news&fbclid=IwAR1u67wxmTP9DfVKzHpZH6AyJLm3t1-YyhOMgzGPf-YpkBHkuYTB5dEteJI

      在經濟上可能真的大陸一日比一日好. 但人權和自由方面, sorry, 我可感受不到

      刪除
    3. 自由我尚有 , 人權 ....我從來無行使過 , 真係唔識行使 ....勿笑

      刪除
  8. 真係浪費時間,班人已經無得救!

    回覆刪除
  9. 見到樓上話想叫返英國鬼管治香港,因為人人安居樂業,社會和諧,有冇諗過今日樓價瘋狂好大程度因為前X任特首佢有份推波助瀾先會咁?
    當年社會和諧因為政府把聲最大, 加上係因為internet當年係未普及, 冇社交媒體,聲音就更係少啦。
    其實少D用FB,forum, youtube呢D會令人心盲既工具,個人都精神D同開心D

    回覆刪除
    回覆
    1. 前X任特首即係97後果位曾特首? 係由佢開始停止建居屋
      跟住呢兩任特首任由大陸人係香港買樓, 高官們又炒樓炒劏房, 想樓價跌都難

      刪除