總網頁檢視次數

網誌封存

2019年3月13日星期三

取捨





















今晚同友人聚舊 , 由下午茶傾到晚飯 , 消耗左半天 , 當然係因為一班識左 30 幾年既朋友 , 乜都傾得餐死啦 ....由天文 , 地理 , 人事 , 政見 , 命理 , 生死 , 佛學 , 哲學 , 科技 , 人生觀 ......etc

其中 , 有人分享佢剛從泰國回來的相片 , 應該講....係去收樓回來映既相

在相中 , 你會見到 , 無論屋宇外貌 , 內裡既房間裝飾收樓標準 , 其實都比香港既好 ....佢買既係 500 多尺 , 兩房一廳既 [ 現樓 ] , 你估下幾錢 ?

好多人話 , 去第二度住 ( out of  HK )  , 有好多問題好難適應 , 但我會話 : 在香港 , 我已經越離越難適應了 , 你地應該明 ....如果要我俾咁高既生活成本 , 仲要我同某種無文化既人兼容的話 ......跟本係 ......bull shit  .... 

仲有 ...依我之見 , 樓價物價各樣再係咁落去的話 , 一定會累死香港 , 當然 , 仍然有好多人話大陸人會接貨 .....let see .....不過 , 到時果個已經唔係香港 , 而係大陸講了

相中層樓只是 40 萬 , 以同等面積 , 在香港你要俾 600 萬 ....相差五百六十萬 , 咁....我會話 : 果 560 萬就係我預左去處理問題既使費囉 , 自己袋住 .....總好過好似供香港樓咁益 / 俾左地產商同銀行啦 , 如果在香港供樓 , 你有乜依郁就死路一條 : 俾人收樓


仲有另外一樣重要的問題 : Political freedom & free internet 


I'm in .....how about U 





Yam 














2 則留言: