總網頁檢視次數

網誌封存

2018年4月24日星期二

經濟冷戰













無論阿爺挺個市幾多日 , 我諗佢已經露左底 , 我意思係 , 在中美國力比併裡已經輸左

佢地亦都應該開始明白 , 要在比併裡贏 , 唔單係靠錢 ....只做天邊一國既土豪 , 係唔會改變世界對你的睇法既 , 土豪招來既只會係想綁架你既賊 , 唔係世界對你既眼光 

中興單野暴露左中國仍然是東亞病夫 , 美國贏出靠既唔係錢 , 係知識產權 , 一樣既無成本 , 但好 powerful 既工具 , 反之國內仍然對知識產權嗤之以鼻 , 翻版產品隨處可見 , 美國正就是以強對你之弱 , 180 度地 KO 你 

俾人晒一野冷 , 已經自已走出來話要執笠 , 睇落去 , 比太平天國時更軟弱 , 再打落去 , 華為 ...甚至其他為中國賺取最多外匯既手機商 , 都被迫要破產 , 中國經濟被迫硬著陸 , 我諗 ...美國已將呢隻牌 , 放到最前

我只是一個普通人 , 我睇到既野 , 所有人都輕易見到 .....咁....

2018-2020 既經濟冷凍收縮期是否因呢場戰而起 ....似乎已經不用懷疑了



Yam 







6 則留言:

  1. https://zh.wikipedia.org/wiki/%E5%85%AB%E5%9C%8B%E8%81%AF%E8%BB%8D

    回覆刪除
  2. 會唔會又再一次慘遭肢解。。。

    回覆刪除
  3. 中國今時唔同往日,有危機意識,進退有道,有軍事,有人才! 所以不用悲觀 ...

    回覆刪除
    回覆
    1. 得既佢就唔使同人買啦.......以佢咁要面子既性格 , 邊肯服輸 , 今次即時投降...太差了

      刪除