總網頁檢視次數

網誌封存

2018年4月18日星期三

血肉長城

















衷心感謝今晚持續地參加期權月會既新舊會友 , 到現時為止 , 我有既感覺係 , 到臨我地月會既朋友 , 都係樣子端莊 , 氣場厚實 , 品性良好 , 唔會係樣衰衰既炒友流氓  ( 我諗周圍跑過上堂既 , 都明我講乜 ) , 重要既係 , 佢地對自己係有要求進步的


今晚我有個忠告 , 就是唔好太進取考慮買入昨天血肉長城的 700 .....我並非指呢隻股票有什麼問題 , 我亦可能會錯 , 但就算要買 , 都可利用衍生工具 , 以 discount dollar 去操縱槓桿 , 既可以買多些 , 錯既時候 , 損失有限 



會中有學員問我會唔會數錯浪 , 坦白講 , 會 ......波浪理論從來係一個非常個人既主觀睇法 , 但有主見之餘 , 你亦要用好 [ 客觀 ]  既市場事實去推倒自己既一雙情願 , 重要既係 , 波浪理論並不是出入市既依歸 , 只是一個對逆勢者既一把尺 , 到時到侯出呢打自己一下 , 就像我地今晚分享對 Macro Dow / HSI 既睇法 , 都是絕對有客觀事實統計去支持 , 你亦一定知道去到幾時 / 乜價先知道你的睇法是對或是錯 , 避免了個人意願死不肯認錯既弱/盲點


世上最叻既 trader , 並不是數浪數得叻 , 而是果敢認錯 , 轉身轉得叻先真 .....記著吧 !!!



凡事量力而為 , 則無後顧之憂 , 可進可退 





Yam 









沒有留言:

發佈留言