總網頁檢視次數

網誌封存

2018年3月31日星期六

Sounds still familiar






















我比較喜歡睇過來人既盤 , 由其是係名氣大既 , 何解 ?  一定睇到野 

名人有既係重要既天盤格局 , 佢既今生起落一定會被 format 成種種重要既人生關卡 , 逞現眼前

仲有就係 , 你會睇到街頭對當事人報導既...是真或是假

哥哥 , 先天已是一個非常情緒化既人 ( 月火太三刑入命 )  , 同我一樣 , 亦是 Virgo , 先天既完美主義者 , 想對身邊既一切都盡量安排到天衣無縫 , 其實呢樣野係一個負擔 ! 

當行到大運大星刑沖呢個格局之時  ( 2003 六沖命限 )  , 情緒會變得極度不穩 , 造成象牙塔 , 傷害自身 

面對呢種先天限制 , 最好就是...學佛 ...是真的 !!!  呢個限我少年遇過 , 如果當時我唔係遇到我既皈依師 , 我瓜左了 


https://www.youtube.com/watch?v=HcSE3cQH-Ic





Yam    *-*











沒有留言:

發佈留言