總網頁檢視次數

網誌封存

2017年9月12日星期二

座談會 ' s













上次參加過  Option 分享會之朋友  , 應該好明白我地點解會在 [ 2018 瑞聲 ]  跌到 135 元時收倉 , 因為呢個只係統計後之結果 ,而事實上 , 我地買入既認沽權平倉後 , 股價即時反彈 .....證明了我地捕捉股價上落之時間性相當準確 , 在選取行使價方面亦係獨當一面 , 分毫不差 , 呢兩種技巧 , 是導致我們可以即時贏取六成利潤既必需條件


https://yamgroup2013.blogspot.hk/2017/09/blog-post_8.html



跟著 , 有不少人 email 我們 , 詢問有關期權分享會重開的日期 , 坦白講 , 我唔介意與你分享各支股票之時間同價格 , 但我想大家都介意有太多人知道此等重要資料 , 並廣傳天下 , 令到搵食之機會大減 , 所以將來參加之朋友 , 都事必要簽回約章 , 作為對我們及大部分參加者之交代 


下次舉行之時間 , 將會是 9 月下旬 , 會內會分享我地篩選之股票期權精選  ( 大約有二十個轉勢時間及價格機會可作投機參考 ) ,  另有當月之恆指波幅預測 ,  及各大領先恆指大勢之股票波幅提供 , 請各位留意本會寄出之 email , 如是新人想參加 , 可來郵報名 ~  yamgroup2014@yahoo.com.sg ( 信中請註明參加股票期權座談會 ) 


另外 , 本人擬增加與學員之互動 , 考慮舉辦現場答問星期座談會 , 主要內容是探討當時特別異動及當炒之 [ 熱炒股 ] , 即場分析及計算該股之價格水平及波幅 , 評估再追入 / 保留之條件 , 目標及止蝕準備等 , 以便大家可在考慮過風險回報後再作投資 , 有完善之 trading plan 可執行


星期會收費暫定 $200 入場 , 約一個半小時 , 有興趣參加者請 email 到 yamgroup2014@yahoo.com.sg 以便統計人數 book 場 



本來想用視頻同大家分享 , 但你地應該知 , 係人都睇到既野 , 又點會有錢賺呢 !!!





Regards 


Yam 











沒有留言:

發佈留言