總網頁檢視次數

網誌封存

2017年9月9日星期六

最後的祝酒



















今晚同老友飯聚 , 上次飲既是 888 赤霞 , 今次是 999 梅鹿 , 貪其長長久久 , 其實不管你俾邊種酒我 , 都比不上 30 多年既友誼


狄更斯 : 這是最好的時刻 , 亦是最壞的時刻


有乜野比得上 30 年 ....對大家互辱罵而不反面 , 大家一齊經歷過命運高低潮 , 一齊面對過被冷笑 , 在冇錢冇女一起打拼的日子既朋友 , 你講前半句 , 佢已經可以知你會點既感覺


到現在 , 目視著幸福既事情擺在面前 , 錢搵到了 , 一生最 [ 能相愛 ]  既意中人剛亦出現埋既時候 , 幸福兩個字在額角時 , 月老同財神 , 就同你做左對家 , 你沽佢揸 , 成套日劇韓慘劇放俾你睇 , 你頂得順無  ? 


近年 , 我身邊離開既人 , 都是患上癌症而走 , 剛巧 , 老友最近確診鼻咽癌 , 尚在等進一步既報告 , 在炒賣市場 , 等可以好有 reward , 但對住個病 , 等有的只是痛苦


如果你睇得呢個 blog 耐 , 都應該估到我係命帶傷宮格 , 朋友唔多 , 但總有知心友 , 如果你有一個咁既朋友 , 就是你的福報 , 好好珍惜罷 , 我已經練到幾乎多年冇向旁邊既人發脾氣了 , 因為 , 我尊重呢份友誼 


修行人確知生老病死 , 係人生四大苦惱 , 無人可以避免 , 但願下世不再流轉 , 今世繼續加重 [ 出離心 ] 也罷 !!!


面對呢種感覺 , 我並不會太難受 , 因為 .....無常鬼幾乎已與我為伴 , 又或者 .................我已經膩了



明月幾時有 , 把酒問青天 .....月老 , 財神 ....飲杯罷 , 你地又贏左了



https://www.youtube.com/watch?v=75yyU_L2UHg






Yam     ( >__< )




















沒有留言:

發佈留言