總網頁檢視次數

網誌封存

2017年9月27日星期三

學習 / 尋找合格的投機


















今晚完成了 9 月股票期權分享會 , 返到屋企諗下 , 都係要提翻下你地 , 我篩選既日子 , 是我會特別留意的 , 但唔代表一定轉勢 , 在眾多的日子中 , 我地要找尋出有 [ 高勝數 ] 合乎條件的機會 , 先考慮作出投機既注碼


何謂高勝算條件 ?  在會中已經講得很清楚 , 你做既功夫越多 , 你篩選出既投機機會就越 qualify , 情況就如同我俾左幅藏宝圖過你 , 你都要好仔細地搵 d 宝藏出來 , 而唔係亂處咁掘 


千其唔好個個 T 都去摶 , 除非你自命好好運 !  要學習下分辨出好 T 同壞 的 T .......久而久之 , 就會熟能生 T 了 


計一計你今晚付出既成本 , 你只要在學習找出一個合格之 T turn 已經回本 , 條數只係小學生數 ABC ......


其實 , 我諗緊 ...不如俾一 d 幾乎一定跑出之轉勢日子啦 ...但當然 , 數量自然會少好多 ....衡量下先 .... 


預祝淘寶成功  !!!   See U next Time 





Yam   : ) 








沒有留言:

發佈留言