總網頁檢視次數

網誌封存

2017年7月12日星期三

你夠薑嗎 ? Mind yr trading Risk



















由於天氣太熱 , 近期又多左好多體力運動 , 飲得凍野多 , 上年出現既胃虛寒痛又再出現番 , 傳統既胃葯已經被 KO ~ 無乜用 , 被迫用上自然療法去對治 

老薑 ~ 係中國幾千年傳統之民間補品 , 能驅寒 , 溫體 , 促進血液循環 , 防發炎 , 阻止血管硬化 , 防中風 , 日本人對老薑之研究更甚 , 傳聞中用生薑烤風乾後打粉 , 日常食用時如調味品般加進 , 倍增有益 , 亦有潛泳記錄保持者 ( 能在北極閉氣潛泳十多分鐘不需出水 )  坦然佢日日吃大量之薑增強 / 保持心肺機能  

昨晚之急性胃痛 , 用上半杯薑汁 , 加灸於胃脘及足三里兩穴位後 , 即時舒緩 , 如是者今晚再 encho ......不過 , 原來 [ 薑 ] 已被大媽炒高了不少 , 街市阿姐話我知 , 佢地乜都炒得廳死 , 總之民間有需要 , 就炒個不停 .....對此 , 我對阿姐只笑了一笑 , 買了幾斤薑後 , 回家了 


炒 , 係一門學問 , 好難有什麼學院課程教得到你 , 我身邊既 , 越讀得書多 , 越炒得唔好 , 一半可能係經驗未夠 , 另一半 , 可能是 [ 知識障 ] , 基於佢地受既普及教育知識越多 , 就越難作出簡單之決定 , 佢地傾向經過複雜 / 邏輯之思考去 make decision , 但往往 , 在市場裡 , 太理性既機會唔多 , 非理性既機會天天都有 

初生之犢 , 我多數見既係天天濫炒 , 佢地以為入場互劈 , 劈唔死既就是嬴家 , 全無考慮值搏同賠率 , 一時勁羸 , 一時輸到龜縮 , 經常改變立場 , 有時又死守唔肯斬倉 , 對風險完全不顧

過了 40 既 , 應該明白你地已經唔係好輸得了 , 因為輸鋪勁既 , 好難追得番 , 如果輸到泥足深陷既 , 更加對退休生活好大影響 , 詳細研究下乜野叫做 return on yr investment & return of yr investment , 你就明我講乜了


所以我每次落倉 , 就儘量想造到個投資組合 [ 打和或羸 ] .....咁就 very good la ......


記著 , 靠炒賣一朝發達既 , 萬中無一 , 只因 [ 運氣 ] 好難持續性留在你身邊 , 再者 [ 運氣 ] 是個非常靠不住的東西 , 所以每次出入市場 , 唔該計一計 parity 先 !  留得青山在 , 那有沙頭角呢 .....而家 , 青山果邊既樓價 , 都追不上沙頭角了 


By the way  我用果把刀都幾  Gann 下 ......777 





Yam  : \






2 則留言:

  1. 小心保重健康,等你帶我地去食美國快歺
    DC

    回覆刪除
    回覆
    1. 你跟到既 , 帶埋你去天國食雞批又如何 :)

      刪除