總網頁檢視次數

網誌封存

2017年7月6日星期四

認真 ? How







July astro aspect list












昨晚在股票期權分享會 , 有舊 / 前學生同我講 , 做緊好多 astro research 去 backup 市場轉勢日 , 輔助 trading 

我當然鼓勵你地做更多既研究啦 , 因為我自己到今時今日都仍在研究中 ........不過 , 你一定要好肯定 , 你研究既東西係有個有邏輯既 norm 先得 , 若果唔係 , 當好多冇關係既野 , 走埋一齊既時候 , 你會變得無所適從 , 兩邊矛盾

舉個例 , 以上既圖表係七月既 astro aspect chart , 多到你睇到都暈左响道 , 你點樣定義出邊 d 野對你有興趣既市場 [ 真係 ] 有作用 , 呢個先係決定性既取捨 , 但在我既天星研究中 , 結論同 Constance Brown 一樣 , 同時同地其實真係有唔同既星象野同時發生作用 , 並不單一 , 要在 complex 既情況下 , 篩選出單一行為 , 已經 overrule 左 trading 既 50 / 50 parity ....即係話 , 無任何信念同睇法既人 , 就咁入場既贏輸比率係一半一半 , 如果你在天星研究既 [ 確定率 ]  低於 50 / 50 ......咁其實同一個乜都唔知既人冇分別 

最後就係 , 作為一個要賺錢為生既 trader , 我建議你先抓住一個 [ 生存 ]  技巧 , 可以在市場立足之後 , 有空閒既時間 , 不坊再作進一步研究 , 搵出更多市場之先機 , 增加勝算

仲有就係 , 我可以好肯定咁話你知 , 起碼有十樣八樣天星東西 , 可以同時  [ 移動 ]  市場 , 非常 complex , 就如 Gann 講的 : 在該隻個股波動之同時 , 其他星象亦在波動而互相影響 


千萬別相信有人話用什麼簡單既方法 , 就可以窺探市場之全貌 .....Bullshit ....如果咁易 , 成地富豪啦 , 仲有人打工咩 !!!



Yam  







沒有留言:

發佈留言