總網頁檢視次數

網誌封存

2017年7月8日星期六

你 ....想













今天.....第 n 天 ....呆在下雨天的屋裡


互聯網上過日神 , 見到隻米老鼠表 , 記起童年時打過的一個大妄想 ~ 在家中見到隔離個靚仔帶著隻米老鼠表 , 係佢老豆買俾佢既 , 跟住我就想盡辦法 , 扭盡六壬 , 以 3 天不吃飯既代價 , 要脅老媽子買給我

奈何 , 童年時不知 /  理家中窮 , 但花幾十元 ( 現等值千多二千元 ) 買一隻冇乜用既錶 , 放在一個孩子手上 , 又唔知其他兄弟要不要買 , 老媽當然有點兒難作出決定

媽子又不想我唔開心 , 所以在街市買左幾隻膠既 , 兼且唔識郁既仿真度得 6 成既米老表給我們 ( 現應該叫 B 貨掛 ) , 我當時望住隻表 , 大發脾氣 , 更甚既 , 將佢拋擲 ......

今天見番呢隻表 , 其實有非常唔同之感覺 , 唔好誤會 , 唔係當年識唔識諗 , 難為了媽媽既問題 , 而係 ......欲念 , 原來只是當時當刻先有欲火焚身感覺 , 當刻 , 真係好似無佢唔得 , 一定要想盡所有方法 .....擁有左先有快感

至於難為了媽媽的問題 , 我諗無一個細路有咁既大智慧 , 去避免難為你媽媽既 

如果我地可以凡事 , 都以幾十年後既睇法去諗諗 , 將當時即時要擁有既感覺放淡 , 我諗 , 我地會智慧一點 !!


望住網上既米老鼠表 , 此刻既感覺 , 不在米老 , 是在媽子 ......當時媽子比我現在之年齡年輕 , 已有智慧去買隻 B 貨 ....而佢 , 貧窮得只讀過小學 





Yam 








2 則留言:

  1. 大個左就(仲)識得將d妄念合理化架剌XD

    回覆刪除
  2. 其實 , 只係我患左拍金信 .....只記得舊屎既野 , 唔記得星期五期指收乜嗟...... :/

    回覆刪除