總網頁檢視次數

網誌封存

2017年4月1日星期六

童年 ...........



  
















今晚行完書局 , 買左樣野返家 , 返老還童 .....玩包書


我諗 , 呢個遊戲已經冇玩幾十年了 , 最上一次...我記得既 ....係一本經濟學當時既貴書 ...Paul Samuelson ...

基於當時未興玻璃紙 ( 玩 see through ) ....只有雞皮紙 , 禮物包裝紙又或大本雜誌封面俾你揀 .....我揀左雞皮紙 , 貪佢可以寫埋野在上面 ....如女仔電話.....等等.....

包書 , 在以前之年代 , 係一樣一個學期只玩一次既野 , 仲係一件幾大既事 , 無得包書 = 你升唔到班 ......hehe


有既包書紙都仲要重用唔好浪費 , 諗落我地都係環保先驅 ....幾時輪到綠色唔和平呀 !


過多十年八載 , 我諗所有書都會係 PDF , 唔會再有 hard copy ....到時 ....要搵就一定要去圖書館了 , 搵舊書如同搵歷史一樣難


做乜我要買咁多本星曆 ?   莫講話星曆 , 天星軟件都會錯 , double check 係一定要架啦 .....錢呢架........


如果你想搵翻 d 回憶 .....得閒搵日搵本書包下 .....有幾多珍貴的回憶即刻湧上心頭 .....包你開心 / 痛苦成晚 .....sweet  !



Where is your poppy love memory ....still remember ? 

When is the last time U cry dead ?  When is the last time U laughing hard ?

Better recall that before u get amnesia



https://www.youtube.com/watch?v=dO1rMeYnOmM







Yam    : D







2 則留言:

  1. 我好想知綠色暴力之流的環臀人士過去十年換過幾多部手機。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地應該唔出糧架.....橫惦出左又會駛完........不如唔出啦.....仲有....應該唔食野......因為 ....

      刪除