總網頁檢視次數

網誌封存

2017年3月20日星期一

肺腑之言 ~ 人格定成敗






To All Old Members 



Yam Group 在行內 , 人人談虎色變 , 聞風喪膽

懂得入 Yam Blog 學  [ 硬 ] 野既人 , 我好肯定你已經擁有非一般既前因 / 智慧 , 所以 ......既然你已經跨越左自己 , 進入自我完善之階梯 , 為何唔把握埋呢個機會 , 將人格一同昇華 ?  咁就係我認為在世界上最美好之事情了 , 九年來我都一直在鼓勵你地行緊呢條路

如果你堅信因果的話 , 呢世我就是你老師 , 將來就會係你既接引者 ......... 你現在既行為 , 我將來要負責架  

利己利人既事多做 , 損人利己既事不做 ..... 多做實事 , 少吹噓


你既成功 , 視乎你有幾實幹 !!!   夢想 ....唔係講就得 , 要去堅決恆持 , 循序漸進 , 一步一步先能完成

希望你在完美心中的夢之同時 ....將人格完滿埋 , 達至雙贏地部


好多人覺得有錢得啦 , 唔使講人格 , 跟住做盡一切以人格去換取錢既行為 ....

其實條數好易計 ~ 豐足 + 人格 ...一定係 > 好過單係有錢 , 唔會有人專登揀去做衰仔 ....如果有得揀的話  , 你死後亦唔會有人問你有幾多錢 .....問既只會係你生前有幾好人 , 你去多幾次殯儀館葬禮就明了 


世上亦唔會有天生既衰仔架 ...悟空 !




Yam    : )









4 則留言:

  1. 我唔要人格啦、反正都好似D人咁冇乜,我要錢~好L多錢~😂😂😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 人格同錢 , 成立方比例 .....天界係咁玩架喎.......:)

      刪除