總網頁檢視次數

網誌封存

2017年3月16日星期四

病入膏肓











9 年來 , 美國不斷為亞洲佈局 .....


我地既漢堡飽價格被推高 , 生活成本被推高 , 資產價格被推高 , 生產成本被推高 .......現在已到開估時刻 , 當全人類都被  [ 債 ] 包圍著的時候 , 只需一小點兒  trigger .... 個泡沫足以令全部人上身  ( 今次應該係你老豆 / 兄弟及全家成員 ) 

Trigger point 即將發生 , 息口....... 整個局亦去到尾聲了

索老提過我地 , Jim Roger 提過我地 .....我唔會單憑一句說話而信佢 , 我信佢地既係 .....索老數十年來 , 年年都起碼贏 20 % ....係事實 , 係實績 , Jim Roger 亦係一名 Global 投資者 , 當時同索老一齊創立量子基金 , 都係眼見為真既 legend 

那我為何不信畢老的話呢 ?   

如果佢話 30 年 mortgage 係佢一生中最好的投資 , 為何佢當時唔買多一百幾十間屋呢 ..... 回報....應該一定好過 hold 佢自己的股票啦 ...廢話


繼續買啦 .....加息都唔一定會死架個市 , 當年日本都以為 Land / 房產係一切 ......直至 ......... 




Yam 








2 則留言:

  1. 邊度來,邊度去......?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 人人賬面發財 , 消費欲望無限爆發 ......現在正是...........

      刪除