總網頁檢視次數

網誌封存

2017年1月21日星期六

各自各精彩













我唔係好明點解咁多人想  [ 行船跑馬 ]  搶頭纜 , 一定要即刻 / 爭先知道係牛定熊 ?   ....... 香港人既死症 ( 累死自己既症狀 )

在技術分析世界裡 , 冇人會一定岩晒 100% , 而技術派一向都以 Trend is yr Friend 去考慮入市標準 

在已考慮過浪態 , 百分比 , 時間週期 , 終極目標後 .......其實而家都唔係入市時機 , 因為 ....仲係在 50 / 50 既爭持區域 , 即係尚在 228 - 234 徘徊 , 叮噹馬頭 , 我地知道 , 爭持區係最多死屍既地方 , 倒不如 , 等佢地打生打死 , 打完先啦 .....笨


都係果句啦 .....財經演員就一定叫你幾時都要買野 / 入市架啦 .....唔係....佢食西咩 !


本會重申伸脷 , 我地同各大機構 , 從不存在利益關係 , 絕對中立 , 因為 ....冇人迫我地賣書 , 搵客 , 交數 , 我地仲係揸沽都得 ....好 free 既
  

明天 , 我會在 Workshop 分享索老何解一定要做淡的理由 ! Stay Tune  




Yam  






2 則留言: