總網頁檢視次數

網誌封存

2016年12月18日星期日

世上無難事 , Seek ...and U will find the truth














作為一個 Trader , 我地每天都會作出好多 consideration , 我地會錯 , 會對 .......每次都會做 rating 同檢討 , 直至一日 , 你可以純熟地好快 identify 市場既方向同步伐 , 咁 .....你既勝利就會跟住來了 , 即係話 , 我地既純熟 / 勝利 ....其實是來自累積既經驗 , 無論錯或對 ......


由現在起 , 從以前之圖表找出跟著發生之趨勢 , 建立起你自己腦海裡之大數據 , 仿佛 , 是一件要成功必需既事 !  無人可以替你去做 .....你睇人地個 blog , 你永遠都唔知點解人地要咁做 , 咁.....何必浪費時間 , 不如將時間俾自己咪仲好



近期 , 多謝 Lawerence 教左我一個方法 , 可以令我既身體血液行得順左 , 尤其係冬天 , 原來呢個方法好多人都識 , 唯獨我是一個笨蛋 ....多年來兩三天就要俾錢人揉下骨 , 令血液循環番 .......




 
 
 
 

方法就是用一個網球 , 放在背部騰痛之處 , 輕輕地用身體壓向牆壁搓揉 , 直至輕微有痛楚感便有效 .....每天做十多分鐘 , 睡眠深度會好左好多 .....而血液亦行得好左 , 因為我地身體背後近背脊之穴位 , 是自己甚難剌激到 ,而脊椎又是控制全身血液運行之總持門 , 日久不動的話 , 便會呆滯



每天花十多分鐘 , 就能換來健康 , 你自己考慮下吧 !  



https://www.youtube.com/watch?v=zmWN4KXwxBo




Christmas is a blessing season , 如果你朋友有身體痠痛的問題 , send him / her the link ....



時近聖旦 , 唔知點解 , 總是被芬蘭呢個地方既伊士曼藍調吸引 , 其實 , 呢個係一個未去 , 想去而又要去之地方 ......













Yam     : )










  

4 則留言:

  1. Yam Sir 小心身體, 遲d再約食飯啦~ :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你同我個身體講啦 , 我始終都有一日要背離佢 .....到時....你約佢吃罷......:)

      刪除
    2. 所以我近排都不停跑步做運動, 跑左3星期, 個肚即刻細返晒, 又可以食過 :D

      刪除
    3. 跑步 , 傷膝蓋呀 ....太極好 D .......

      刪除