總網頁檢視次數

網誌封存

2016年1月22日星期五

Snow day

















2012 之冰封效應 , 遲左幾年 , 當然 , 數千年週期既 Orb 有三數年一點也不奇

今明呢幾天話會極速冷涷 , 吹噓式既天氣報告 , 同股市名家講個市既方式都一模一樣 ....極度浮誇 

不過 , 數來善長打有備而戰既我 , 背後既成功方程式只有一個 , 早作準備 ....

睇完個市冇乜驚喜後 , 走去 Pantry check check 食品付存量 , 睇下仲可以捱多少日 , 如果冇既就要即時去補給啦 , 講真 , 我真係唔太相信會落雪 , 老天爺只是慈悲好心 , 幫下果 D 入左冬天衣物既商人 , 清清貨尾 , 等佢地有餘錢過年也罷

講起落雪....都幾浪漫 , 我第一次見雪是在大阪心齊橋 , 當年是派往日本之考察 / 學習員 ....由當地一位女接待接引我地 ......故事.....就這樣開始了

唔知點解我往往在外地先有異性緣 , 在本地 ....唉 !  

其實...又唔係唔知既 ....太陽祿巨門權在外加天姚天月 .........天意 !

大家穿多一點衣服 , 去經歷一個難得之日子罷 ....起碼 .... Being alive for one day !  又或者...有雪裡奇緣呢 !




Happy Weekend !   Have fun 



https://www.youtube.com/watch?v=o2P5E7cFt9s



Yam 














4 則留言:

  1. “太陽祿巨門權在外加天姚天月” OK... 呢個combination 真係有異地情緣、仲係“實幹”嘅添;OK....我信你有搞過日本妹嘞....吔咩爹~

    回覆刪除
  2. YAM SIR 你都幾靚仔,後生時又多頭髮. 上你堂時,你SHOW 過張相...

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好玩啦 ...今寂吾軀歸故土 , 他朝君體也相同 ......生老病死走唔甩........差不多了

      刪除