總網頁檢視次數

網誌封存

2016年1月14日星期四

澄清一則








Hi Blogger



本人用既 T day 轉勢系統 , 係經過長期訓練同 backtest 既 , Bradley Model 當然係市面上其中一個針對市場轉勢參考工具 , 但並不是我 [ 唯一 ] 之參考

通常我會加上我自己既判斷同預測 , 與 Bradley model 有 confluence 之日子 , 我當然會較為重視 , 但亦不代表我會照單全收

投資固然有風險 , 而投機風險更甚 , 我並不想犯上 [ 教他作 ] 之犯戒惡行 , 各位亦應當對本 blog 只作為娛樂性豐富之餘閒溜灠 , 浪費時間之參考而矣

請記住 , 資本市場裡 , 無人會無情情送錢過你使既 , 最緊要明白自己既權利同義務

Yam blog  只係方便俾我地自己會員參考而設



Regds
Yam Group Gann Research

Yam










沒有留言:

發佈留言