總網頁檢視次數

網誌封存

2015年12月16日星期三

獼猴之彌天大過
















今天又是天尅地沖日 , 每次遇上呢日 , 都會份外小心 , 昨晚美股走好 , 今早挾上是例行公事 , 由於我既倉底已於早兩天對沖晒 ....可以過埋今年都不理 ........




所以不如意之事情 , 應該另有源頭 ......早上開市後預期無事做 , 早 d 往山下去吃早餐 , 兼去銀行辦公 .....




流日飛星  [ 遷移宮 ]  受侵 , 原來事情就出在  [ 路途 ] 上 .......




辦事後回家途中 , 諗住在麵飽鋪買埋中午果餐 , 就可以唔駛再落山吃午餐了 , 滿心歡喜咁 , 一個奶油...一個吞拿圈 , 一個熱騰騰既义燒飽唔該


行過山邊 , 突然無啦啦咁被兩隻猿猴從後偷襲 , 狂力地將我手上幾個膠袋掙走 ....佢兩隻野唔知從那裡突然出現 , 當前我就想起近來公仔箱報導過之事項 ....一定係我果幾個膠袋引到佢地 .......



如是者 , 二個最好味既被搶....淨下一個奶油 .....我當然向佢地追趕跑跳踫啦 ....近距離望到佢 eye to eye snapshot  時........腦海中閃過..........我突然望到自己 .............




我都曾經是孫悟空一隻......反轉兜率天




阿彌陀佛





































5 則留言:

  1. 前面果兩人心諗:我睇你唔到... 你睇我唔到...咪走來搶食... :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 果兩位叫我喂佢喎.........就係呢種人攪到D野生動物咁架啦 .......自然界本有佢地既生存定律.......人類何必去破壞 / 搔擾佢地......

      刪除
    2. 其實 .....扮仁慈 ......我真覺得佢地係無知.........睇下達文西又或達爾文啦........頂

      刪除
  2. 慈悲生禍害,方便出下流
    好多人扮晒好心為國為民,其實令社會步向淪忘!

    回覆刪除