總網頁檢視次數

網誌封存

2015年12月12日星期六

知難而 [ 對 ]



















尚有兩個星期便過了 2015 , 年頭時 N 咁多人因為相信什麼 5 字尾年 , 跟據統計十据其九會係升市 , 到年尾時 , 又傳出什麼美國總統年會升硬 , 跟著又有什麼聖誕粉飾櫥窗效應等等無知既藉口 , 被騙得燋頭爛額



我想 , 現在滿手蟹貨既人應該佔好多 , 佢地應該問問自己 , 出了什麼問題 , 上次入貨的時候 , 中了什麼降頭 , 聽了那個跟本唔值得相信既人既順口開河 , 又或中了公仔箱名家毒




我由第一天開始炒作 , 已經唔信什麼消息 , 建議 , 推介 ....何解 ? 

得一個理由 , 資本社會裡 , 為何有人會冇代價地同你分身家 , 錢同你一起賺呢 ? 
 
第二個理由 , 就算個消息係內幕 , 係真既 , 總會有人行先 , 即係總會反映在圖表裡 , 我信圖多過信人





就算係我教學生 , 我都只會教到佢在圖表上等到適當之時間同價格 , 先開始考慮作何決定 , 我很少會明確地表明揸定沽


因為每人都有佢自己既福報 ( 無論你相信與否 )  我講到明亦不如一定益到你 , 此等例子在我咁多年操盤中 , 見過無數 , 經典例子就是我今年年中在美股頂部開淡倉時 , 在 Blog 內講到清清楚楚 , 但事後在聚會問番佢地有冇跟......結果你應該會一笑置之


我亦 n 咁多次 , 在教學時聲明  Trade what U see  既重要 .....你見到既市場又是否與我見到既本質一樣 , 你見到該現象出現既次數 , 又是否足以令你 Pull the Trigger ....呢樣先至為重要 !



如果你仍然係都要聽貼士 , 搏消息的話 , 我敢講一句 , 十年後你既炒賣技巧同而家應該冇乜進步







阿門















3 則留言:

  1. 本身自己都係跟消息抄股
    係呢半年睇左你的BLOG後知道TRADE WHAT YOU SEE既重要
    我唔係你學生
    但已經得著太多
    我已經識得TRADE WHAT I SEE
    而家先知之前點解輸咁多
    聽埋D仲廢過我既人既指示
    低估了自己既能力
    你係我既啟明老師:)
    THANK YOU!

    回覆刪除
    回覆
    1. So , I think u already got the best X's present for yrself this year ! :)

      刪除
  2. 幾驚見到“啟蒙老師”幾個字.....

    回覆刪除