總網頁檢視次數

網誌封存

2015年8月27日星期四

天星棍的一場戲

 
 
 
 
 
 Sun conjunct Jupiter
 
 
 





最近呢次大調整 , 跌到 / 接近呢幾日 , 又有人話有大型轉勢日在乜 Q   25-27 Aug ..... (  事前已講過好幾個唔中既 T , 總之就水銀射地話到佢中為止啦 )  .........因為果日係木星會太陽喎 ....咁我地去睇番下以往木會太陽個市會點 ....


圖中所見係美國  ES 標普過往  6  次木會太陽對個市既影響 ...


大家一目了然 , 其實係歸納唔到   [ 一致性 ]   既影響 , 有 d 仲响中間唔上唔落 , 唔知想點 , 如果你話呢個係一個 Major Turn ....我會笑到仆直 ......因為統計上已低過 50% ....當然唔會考慮啦 , 話果個又傻 , 睇佢附和俾 like 果個更傻 , 早排又話 232 有強大支持 .....唉.......失敗

我絕對無笑人地既動機 , 但係覺得佢乜  backtest  都冇做 , 就係咁易豪一個大.....大形 T 俾你.....太兒戲嗟 , 當個世界真係冇人識星咩......... 繼續攪星啦 ......因果好重架 ........ I'm still watching ......插到你露底  , 我最憎既就係百份百高仿 9 成假野當真貨賣既 ........以前死過好多個 , 多你一個唔多 


個世界攪到而家真係幾個 / 一班自己友圍埋响道吹下 , 呃下街外人就話去開班 , 好易撈.........你都得架


好在我就唔知乜係癲星啦 ....我只用好簡單既野 .....就決定到郁佢 , 到買賣通道底咪收倉囉.........睇上個 Post 咪知囉........


Btw ...近排好多網友話我知 , 用豬能電話上 Yam blog , 被 side track 左去第道.....唉 ......鬼唔知 Google 係美政府打手咩 ....我成日號召郁佢 ....咪....唔俾你地跟住我郁佢囉......


睇怕又要搬啦 ....一係就投靠 ISIS 囉 .......


臨尾仲想提提你地 , 應該就呢有 [ 網路 ]  既災難出現了 , 事緣美股跌得最甘的果晚 ......我地想在 ES 價格極端低點  18XX 平淡倉 , 唔知係網絡定係個平台 Jam 左 , 贏少好多 .....

咁你可以意味到即係終有一天 , 人踏人 , 機踏機既情況隨時出現.........即係更大既災會再出現 ........不過仲有另一可能 .......係美國 [ 刻意排除 ]  外國買賣單進入本土 .......咁就只係你地大劑 ( 平唔到倉 )  .........而美國自己友安然無事 .....


兩個可能都可大可小 ...........自己搵定對策啦 ................




Yam     XD
















2 則留言:

  1. 如果搬blog
    簡單可以試Tumblr
    多少少心機可考慮 Wix or Weebly

    回覆刪除