總網頁檢視次數

網誌封存

2015年5月21日星期四

姦人....堅

 
 
 
 
 
 
 
 






當天我指出呢隻野既原因 , 係因為佢有一個 CIT 轉勢關鍵 , 莊家操縱手法極度惡劣 , 一天內俾左 25% 你賺 , 你唔走就即刻 [ 埋你單 ] ,  連想沽都沽唔切 , 一天做晒


http://yamgroup2013.blogspot.hk/2015/04/period.html



我今時今日都唔喜歡炒股 , 只鍾情於指數 , 就係因為唔會.....沽唔到 , 仲有就係因為莊家既手法就如騙徒咁....層出不窮


日後大媽既影響越來越大 , 由其中資股 , 大陸人信佢半成都死 , 發生呢 d 情況 , 應該係家常便飯也罷


想炒股票既 , 搵隻有期權既呢炒啦 ....輸都有個譜



Yam











2 則留言:

  1. Yam sir,
    指數你點玩法?
    HSF?ETF?
    香港ETF 種類少,又要管理費
    HSF 遠期個價又相差幾百點
    咁點玩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我 day day 都俾指數指緊........佢玩我多喎..........若果你真係俾個市攪到忐忑不安 , 不如做翻本業啦 , 呢行....係作業行業呢.....有人生就有人死 , 你係贏左人地D錢...........同殺佢全家冇分別 , 我都就呢唔玩........去洗碗了...........落得清靜, 冇人搔擾..........

      刪除